Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
of in CamembertIk heb ze zelfs al met curry en room gegeten![]()

Vriendin had dit ook voor, na paar mossels te proeven is de zin terug gekomen bij haar.Ik at vroeger als kind mosselen met de kilo’s, tot mijn 16 jaar ofzo regelmatig thuis of aan de zee.
Nadien zo’n degout van gekregen dat ik nu bijna 20j later geen mossel meer kan binnenspelen.
En ik vind dat jammer, want de belevenis van ne pot mosselen op uw bord te krijgen, lege mosselschelp te gebruiken als vork, frietjes doppen in die heerlijke mosselsaus, het deksel vol lege mosselen dat ze op restaurant af en toe komen ledigen, ...![]()
Da staat hier ook de planning voor keer in de slowcooker te doen.vandaag maak ik gevleesde buikribben in donkere biersaus. Tijdens middagpauze vlees aanbakken en daarna mogen ze heel de namiddag traag garen in Chimay met luikse siroop.
Da staat hier ook de planning voor keer in de slowcooker te doen.
Gewone ribben gaan perfect, nu eens buikribben proberen erin.

Ik ben daar ook geen fan van, madam dan weer wel. Die chimay moet wel goe zijn dat zo erin trekt. Krijg al op slag zinBen wel benieuwd of het vele vet daarin wat smelt in de saus. Mijn madam is zo geen fan van die overvette stukken.
En anders ga ik vanavond veel eten hebben![]()

Ja ze wij zouden da niet meer kunnen missen. Super simpel te gebruiken, nooit verbrand eten.
Must...RESIST...Vriendin had dit ook voor, na paar mossels te proeven is de zin terug gekomen bij haar.

Nu mag het een paar uurkes traag garen.Ik ben daar ook geen fan van, madam dan weer wel. Die chimay moet wel goe zijn dat zo erin trekt. Krijg al op slag zin![]()
Wat voor een heb je? Zo een voor op het vuur of een elektrische. Als het een aanrader is mag je ook het merk delen.Must...RESIST...
On topic: zo'n slowcooker gebruikte ik vroeger ook regelmatig, maar sinds ik een pressure cooker heb, gebruik ik altijd die om gerechten te maken die ik voordien in de slowcooker deed. Onder hoge druk koken zorgt ervoor dat de smaken in heel korte tijd intens kunnen ontwikkelen. Slowcooker is dan vooral nog handig als je 's ochtends je voorbereiding al wilt doen en dan tijdens de dag traag wil laten garen.![]()
Manna sausChinese wokgroentenmix uit de Albert Heijn met een scheut sojasaus en een ferme lepel manna curry saus gebakken, straks met den overschot van de kippenreepjes.