BearPils
Well-known member
Zal er deze week een kookclubpost voor maken.Recept aub!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal er deze week een kookclubpost voor maken.Recept aub!
) maar heb enkel 1 glas water toegevoegd in de schaal .
)

Bekijk bijlage 39912
Pinsa met buratta, gegrilde courgette en rucola.

zien er top uit, maar zijn die niet erg droog?(brioche van Mr Bigmouth - Delhaize),
zien er top uit, maar zijn die niet erg droog?

Die van Spar zijn echt keigoed.Valt goed mee. Zeker omdat het vlees zo goed is. Ik heb geen Spar in de buurt dus kan die bun niet gaan halen. En ben te lui om ze zelf te maken.![]()
Ik moet vandaag in Bonheiden zijn. Daar is er op 5 minuten van een Spar!Die van Spar zijn echt keigoed.
Hier in de Spar vlakbij hebben ze die, als ge ze hier komt maken krijgt ge een DuveltjeIk moet vandaag in Bonheiden zijn. Eens zien of er daar ergens 1 in de buurt is.
.Hier in de Spar vlakbij hebben ze die, als ge ze hier komt maken krijgt ge een Duveltje.
Oklahoma smashburgers. De beste die ik ooit gemaakt heb. Normaal neem ik altijd gehalte steak in de Delhaize maar dat steekt me snel tegen. Deze keer de nieuwe smashburger chateaubrian pucks van Vanderzee (Hanos, diepvries) gebruikt. Wat een verschil!
Ik kan ze niet vinden op de website van Hanos, maar zijn deze:Heb je een link naar die pucks?
Maar je kan die nergens anders kopen dan Hanos zeker?
Kan je daar als particuleer binnen?
Bizar, ben daar alvast binnengeraakt toen ik nog geen zelfstandige was (nu dus wel). Je moest dan gewoon een kaartje laten maken aan het onthaal.Nee, is enkel voor horeca en zelfstandigen. Maar je kan misschien wel de kaart van iemand anders gebruiken?