taste like summer
Active member
Vandaag voor het eerst warme komkommer gegeten. Amai, ik wil dat nooit meer koud eten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Duivengehakt? Wat maakt het zwaarder dan gewone lasagne?Hier nog eens lasagne gemaakt van duifjes. Gerecht uit mn jeugd, blij dat ik het nog eens gemaakt heb. Wel ongelofelijk zwaar, dat ging toch vlotter toen ik klein was![]()
Nee, duiven koken in wildfond met wat porto, dan het vlees afpellen. Vervolgens maak je een bechamel van helft melk, helft room en aanlengen met een beetje fond. En dan een berg pecorino en gedroogde porcini die je hebt geweekt in porto en die fondDuivengehakt? Wat maakt het zwaarder dan gewone lasagne?
't is fantastisch lekker en echt een herfstgerecht, maar enorm zwaar dus 
Volgende keer nog iets tweaken dus.
www.cookhomey.com

Mijn vrouw eet haar biefstuk het liefst helemaal doorbakken. Dus ik geef haar een goedkope minuutsteak van de Colruyt. En voor mezelf een mooi stuk Rubia Gallega.Vanavond een entrecote van 900 gram met peperroomsaus, frietjes en gegrilde groene asperges. Voor de madam die het graag wat minder aderig heeft een stuk chateau.
Als ik zo vrij mag zijn:Zaterdag vrienden op bezoek: herfstige lasagne met pompoen, linzen, mozarella, olijven en kappertjes
Bekijk bijlage 34539