Wat heb jij vandaag gekookt?

IMG-20231021-112527.jpg

Restjes wrap opgebruikt, enorm smaakverschil tegenover 1 wrap gewoon beleggen. Voor herhaling vatbaar!

Gewoon ter info: deze week bij AH heel veel 2de gratis op plant-based, vegetarisch, vegan en gratis vega-proteïne bij bepaalde verspakketten.

Laatst bewerkt:
Thema cupcakes voor de zoon zijn traktatie in de klas morgen.
Ik had 'leuke en eenvoudige halloween cupcakes' in gegeven op Pinterest.
Het ziet er toch niet even strak uit als de Pinterest mevrouw haar cakejes. 😀IMG_20231022_215359.jpg

Vanavond blinde vinken in donkere biersaus met gestoofde witte kool en gestoomde patatjes.

Laatst bewerkt:
Vandaag was het zware kost. Kalkoenschnitzels met natuuraardappeltjes, gegratineerde bloemkool/broccoli schotel en geroosterde worteltjes als alternatief voor de jongens. Ze hebben van alles geproefd en gegeten!

Sorry, ik ben team airfry geworden. Ik vind dat een handige mini oven.
💪

Ik als alleenstaande met een slechte oven in mijn huurappartement vind de airfryer heel handig :D
Ik gebruikt dat ding zo vaak dat het echt al een goeie aankoop is geweest!

Recept: ik heb een sjalot of 8 (gepeld en in de lengte doorgesneden) en 6 hele tenen look aangestoofd tot ze zacht en aangebruind waren. Dan blussen met witte wijn (een glas ongeveer). Als de alcohol weg is een 400ml kippebouillon bijgekapt en de boel 3/4de laten reduceren. Bijzoeten met honing, ik heb 2 dikke koffielepels erbij gedaan om de zoutheid van de bouillon te counteren. Nog even kort laten inkoken en een goeie geut volle room erbij gekapt. En afkruiden met peper.

Smakelijk!

Terug
Bovenaan