Wat denken jullie van deze deal?

shellshock

Well-known member
Crowdfunder FE
Ik ben Marie-Céline en samen met mijn studiegenote Anna-Françoise werk ik op een manège ergens in Mest-Vlaanderen. Het is een letterlijke strontjob; echt elke dag stront van paarden opkuisen, maarja het zorgt voor wat zakcentjes en in ruil mag mijn paard daar gratis op stal staan.
Deze woensdag was het heel warm en opeens kwam er zo een al wat oudere vent naar ons toegelopen. Hij kwam ons bekend voor. Hij werkt in het bedrijf tegenover ons, maar ik denk dat hij niet veel te doen heeft want ik heb die al vaak door het raam van zijn kantoor naar buiten zien kijken met zijn fototoestel in de hand. Misschien is hij een natuurfotograaf, want hij houdt van vogelen, het beest met twee ruggen en vossen in de bossen. Thuis heeft hij zelfs een dikke slang met een paarse kop waar hij graag mee speelt. Wat een natuurvriend, zeg.

Hij was wel zo lief om ons wat frisdrank aan te bieden. We hebben wat gepraat en hij zei ook dat hij wel eens graag zou paardrijden. Maar dat mag niet van de verzekeringen. We waren intussen heel zweterig en vuil, maar we moesten nog drie uur voortwerken eer we klaar waren. Geen probleem zei die. We mochten bij zijn werk gaan douchen als wij hem gratis rijlessen zouden geven. Op dat moment vloog er een vuiltje in zijn rechteroog, want hij moest daar opeens heel hard mee knipperen.

Wat zouden jullie doen? Lijkt mij een goed aanbod, niet? En hoeveel rijlessen per douche?
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Een gegeven paard kijk je niet in de bek, alhoewel.
En nogmaals, op een oude fiets moet je leren rijden, de fiets dient echter wel nog te rijden.
 
Hij had wel niet veel tijd die dag, want hij moest zijn vrouw nog gaan bedriegen met een Thaïse masseuse en daarna naar de Pizza Hutt bellen dat een werknemer in zijn eten had gespuwd.

En de komende dagen ging hij al zijn fans aanschrijven om hun te bedanken dat hij hun onverkozen leider mocht zijn.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan