Wat ben je: links of rechts?

Langs welke kant van het bed slaap je (het vaakst)

• Steevast links, zonder compromis.

Stemmen: 11 20,0%
  • Links, al gaat er eerst een discussie aan vooraf.

Stemmen: 0 0,0%
  • Ik slaap links omdat mijn partner liever rechts slaapt.

Stemmen: 9 16,4%
  • Vaker links dan rechts.

Stemmen: 7 12,7%
  • Steevast rechts, zonder compromis.

Stemmen: 17 30,9%
  • Rechts, al gaat er eerst een discussie aan vooraf.

Stemmen: 0 0,0%
  • Ik slaap rechts omdat mijn partner liever links slaapt.

Stemmen: 6 10,9%
  • Vaker rechts dan links.

Stemmen: 5 9,1%

• Totaal aantal stemmers
    55
Hier is dat echt nog zo. Vriendin slaapt beter als ze het verst van de deur slaapt. Mij maakt het echt niet uit, dus ik volg maar.

En ik mijn vriendin maar uitlachen met haar vreemde hersenkronkel. Misschien zit dat toch ergens ingebakken :lol:

Ik slaap dus ook langs de kant van de deur maar dat maakt mij dan ook niets uit.

Ik ging zeggen dat ik in een 1-persoonsbed slaap, tot ik besefte dat dat niet uitmaakt. :unsure:

Als ik goed wil uitslapen (of proberen toch), links. Maar als ik op tijd moet opstaan, dan rechts, waar mijne wekker staat.

Je hebt op DAB nu ook Willy Classics, ik zou daarvoor gaan als compromis.
Eventueel De Tijdloze DAB zender.

Ontopic: waarom staat 'in het midden' niet bij de opties?
Omdat ge in het leven moet kiezen :evil:

red-pill-vista.gif

Wij wisselen af om de paar weken, omdat we geen vaste kant willen hebben. Helaas kan ik de poll dus niet beantwoorden.

Ik was helemaal klaar om politieke kleur te bekennen. Wat een teleurstelling was me dat zeg.

Links, puur uit gewoonte.
Op hotel wisselen we naar gelang hoeveel stopcontacten ze nodig heeft en hoeveel er ter beschikking zijn

Eerst en vooral: vanuit positie van in liggen of positie er voor staan? Anyway, ik kies er voor staan.

Ik slaap nu rechts, maar dat is eigenlijk niet 'mijn' kant. Tot voor kort sliep de kleine nog bij ons op de kamer en daardoor wisselden wij veel van kant. Mijn vaste kant is normaal links maar daar heb ik in geen maanden geslapen. Boeit me ook allemaal totaal niet eigenlijk.

Of zorgen dat je een verdeelstekker bij hebt, kan je meerdere zaken inpluggen op 1 stopcontact.

Er ontbreekt een optie bij de mogelijke antwoorden hier boven, namelijk "in het midden"

Terug
Bovenaan