Wasverzachter

Ik ruik in de tuin het wasgoed van de buren wanneer dat aan de draad hangt te drogen...
Hier niets geparfumeerd, meestal ecover.
 
mind blown.
Doede dan gewoon azijn in dat bakske van de wasverzachter?
Dat loopt toch direct weg? terwijl dien wasverzachter daar in blijft omdat die dikker is?
 
Dat loopt toch direct weg? terwijl dien wasverzachter daar in blijft omdat die dikker is?
Nee, dat is niet hoe het bakje van de wasverzachter werkt. Het heeft achteraan een hevelsysteem dat pas werkt wanneer de machine dat bakje helemaal laat vollopen met extra water.
 
Nee, dat is niet hoe het bakje van de wasverzachter werkt. Het heeft achteraan een hevelsysteem dat pas werkt wanneer de machine dat bakje helemaal laat vollopen met extra water.
Aha, dat verklaart waarom dat plots leegloopt als je er teveel in doet. :unsure:
 
Dat van die azijn snap ik echt niet goed dat er zijn die dat gebruiken. Ik had dat eens getest en je kleren ruiken naar ... azijn, niet de meest aangename geur.

Doe mij toch liever maar een klein beetje wasverzachter.

En oja, bijna iedereen gebruikt teveel wasverzachter en wasmiddel. Je hebt minder nodig dan je denkt.
 
Ik koop wat er in reclame staat
Gebruik: enkel bij was dat niet in de droogkast gaat (handdoeken en lakens) en ook niet bij bepaalde kledij waarbij de voorschriften zeggen dat het niet mag (jeans -> azijn, fietskledij enkel met wasmiddel)
 
Wij gebruiken een "beetje" wasverzachter en meestal koop ik als ze weer eens 1+1 gratis staan. Onlangs merkte ik op dat de wasverzachter die ik nog staan heb blijkbaar "slecht" geworden is.. Is heel dik en stroperig en wordt niet goed opgenomen door het water :unsure:
 
Terug
Bovenaan