Ik vraag me af of ik de enige ben die verschiet van de snelheid waarmee hier warns en bans uitgedeeld worden ?!
In een emotioneel gevoelig topic als nu met Trump zal ik wel niet de enige zijn die prijs heeft. Maar om nu omwille van '*ranje* cl*wn' en een Unsure emote (omdat ik toch mijn bedenkingen had bij wat gezegd heb) direct 2 warns te hebben en blijkbaar nog een derde uitstaande (wat ik me niet herinner) en daardoor al een week ban aan mijn been te hebben, vind ik toch wel nogal streng
. Ik zit al 20+ jaar op allerhande forums en zoiets nog nooit meegemaakt (en ik ben eerlijk gezegd allesbehalve de kwaadste - zelfs al zeg ik het zelf).
Maar anyway, behalve de ban (die me op zich niet zoveel doet, behalve het gekrenkte ego
) : is er überhaupt een manier om te zien welke warns je al hebt ? Want ik viel wat uit de lucht dat dit al mijn derde zou geweest zijn
.
In een emotioneel gevoelig topic als nu met Trump zal ik wel niet de enige zijn die prijs heeft. Maar om nu omwille van '*ranje* cl*wn' en een Unsure emote (omdat ik toch mijn bedenkingen had bij wat gezegd heb) direct 2 warns te hebben en blijkbaar nog een derde uitstaande (wat ik me niet herinner) en daardoor al een week ban aan mijn been te hebben, vind ik toch wel nogal streng
. Ik zit al 20+ jaar op allerhande forums en zoiets nog nooit meegemaakt (en ik ben eerlijk gezegd allesbehalve de kwaadste - zelfs al zeg ik het zelf).Maar anyway, behalve de ban (die me op zich niet zoveel doet, behalve het gekrenkte ego
) : is er überhaupt een manier om te zien welke warns je al hebt ? Want ik viel wat uit de lucht dat dit al mijn derde zou geweest zijn
.
)
Is er iemand van de admins of mods die ik kan aanspreken indien dit in de toekomst nogmaals gebeurt? Want nu heb ik dit zo gelaten en gezegd: ach ja.
)