Vloerverwarming is niet meer hetzelfde als vroeger hier. Bij mijn ouders thuis was dat in de winter lekker warm aan de voeten (maar niet zo warm dat ge spataders kreeg zoals nóg vroeger). Maar nu met hoe dat huis hier geisoleerd is en een brontemperatuur van 32-35°C is het eerder gewoon de vloer die 'niet koud' is ipv lekker warm. Op het 1ste en 2de verdiep ligt er vinyl dus daar voel je er al helemaal niks van.
In mijn vorig huis werd water in de vloer max 25 graden. Veronderstel dat het hier niet veel gaat schelen (nog meer isolatie). Dus het is idd gewoon niet koud.
Ik heb overal keramische tegels, enige wat niet verwarmd is, is de technische ruimte (maar alle buizen vertrekken daar) en de teap.
. Bij mijn ouders thuis was dat in de winter lekker warm aan de voeten (maar niet zo warm dat ge spataders kreeg zoals nóg vroeger). Maar nu met hoe dat huis hier geisoleerd is en een brontemperatuur van 32-35°C is het eerder gewoon de vloer die 'niet koud' is ipv lekker warm. Op het 1ste en 2de verdiep ligt er vinyl dus daar voel je er al helemaal niks van.
De grote ramen hakken er toch wel in qua warmteverlies denk ik.

.