Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet te hoog van den toren blazen eh, gij weet gij dat toch niet met zekerheid?In 2026 hier niet.
FTFYNiet te hoog van den toren blazen eh, gij weet gij dat toch in 2026 hier niet met zekerheid?
Welke toren? Isengard of Orthanc?Niet te hoog van den toren blazen eh, gij weet gij dat toch niet met zekerheid?
De ene toren is idd de andere niet. Daarin geef ik uWelke toren? Isengard of Orthanc?
Wel wel, dat had ik niet meteen gezien zo. U bentNatuurlijk is het hier NIETIG, tis ook NIETFB en NIETTT, maar WELBG
een uil met een pc zou niet alledaags zijnWel wel, dat had ik niet meteen gezien zo. U bentgenenniet uil!
Dat kan idd niet van iedereen worden gezegd.een uil met een pc zou niet alledaags zijn
Ik had vanmorgen meer zin in koffie dan in autolichten ja. Sorrynotsorry.De meeste mensen vandaag hadden ook NIET zin in hun auto lichten ...gvd bende Niet zakken.
Gij vuile...Ik had vanmorgen meer zin in koffie dan in autolichten ja. Sorrynotsorry.