VTM Waarheid, durven of doen?

Gisteren zat schlagerzanger Christophe in dit programma.
Toffe gast precies... had die nog nooit bezig gehoord, maar daar kan je al eens een goe pint mee gaan drinken precies! :D
 
Ja, uitleggen hoeft niet, hoor.
Maar zoals ik al zei: het is net dat stigmatiserende dat als kwetsend en racistisch wordt ervaren...
Marrokanen zijn inbrekers, Hollanders zijn gierigaards, Walen zijn luiaards,...
Voor iemand die dit regelmatig moet horen, moet dit pijnlijk zijn, wetende dat je zelf NIET zo bent...

Maar effectief, die koks hebben toch allemaal een zekere "air" over zich, hoor.
Heb je Peter Goossens van Hof Van Cleve al bezig gehoord?
Toen ik hem bezig hoorde over de coronamaatregelen, dan was dat echt wel "ik ben de beste en ik weet alles beter"...
Ja en door er mee te lachen trek je die stigma's toch in het belachelijke?

En datzelfde kan je ook gaan zeggen over 'white privilege' er zijn zeer veel blanke mensen die in armoede opgroeien die dit ook de hele tijd moeten aanhoren.
En dat wordt dan nog serieus gebracht ook.
Je zal maar door een single moeder opgevoed zijn die de eindjes niet aan elkaar kon knopen. Om dan te moeten horen dat je zoveel privilege hebt omdat je blank bent..
 
Ik vond Persoone net een geweldige meerwaarde in Over de Oceaan. Zowel voor de medereizigers (echt schitterend wat die daar allemaal uit zijn hoed toverde) als de kijker.
Pas op voor zijn reisgenoten zal dat zeer tof geweest zijn. Zo een kok aan boord. Dat kan ik snappen.

Maar als kijker had ik daar geen zin in.

Nu ik had me mss ook mispakt aan dat programma. Ik dacht echt dat het meer over dat zeilen enz ging gaan. Terwijl het meer een soort praatprogramma was tussen bv's.
En een kook programma.

Maar goed is ook personal flavour natuurlijk.
Maar dat koks kunnen koken en gepassioneerd zijn door eten weet ik nu wel al na 134 programma's. En eig wist ik dat ervoor ook al, het zijn koks natuurlijk.

Maar ik kan dan wel weer uren naar een smid kijken die iets smeed. Dusja is gwn persoonlijke voorkeur denk ik. Al zijn de koks nogal alomtegenwoordig lijkt het.
 
Iemand een idee welk automerk er op het begin steeds in beeld komt? Vriendin en ik vragen het zich al even af maar logo is nergens te vinden.

Logo lijkt op vijf rechtkeken zoals de vijf op een dobbelsteen.
 
'Vanavond ontdekken we wie de meeste ballen heeft' leest die Hinda met volledig ontblote decolleté, terwijl William Bouva op juiste ooghoogte staat.
Voor 1x een voordeel om wat kleiner te zijn...
 
Wat is tegenwoordig dan de definitie van een echte BV? Bekende Vlaming, van waar moet die dan bekend zijn?
is allemaal bijna social media, waar de zonen/dochters van ooit bekende koppen hun kost mee verdienen tegenwoordig.
Een aantal die hier passeren heb ik ook nog nooit van gehoord, maar velen daarvan zitten ook in de acteurswereld, die zich dus tegenwoordig niet meer alleen tot de tv beperkt
 
Donderdag 4 augustus komen Cesar Casier, Yemi Oduwale, Sander Gillis en Lotte Stevens.
Waarschijnlijk Fanny Kiekeboe, Eufrazie Urbanus en Tante Sidonia ook.

Om maar te zeggen: hier ken ik dus werkelijk niemand van...
 
Net de aflevering van gisteren eens bekeken. Heb je dat stuk gezien toen ze over die duitser in het jongerenparlement bezig waren? 😂
Nee, ik kijk niet naar het programma. Staat wel soms te spelen op de achtergrond.
 
Terug
Bovenaan