VTM Waarheid, durven of doen?

Trouwens, die jongen (Kamal) heeft echt wel een probleem.
Had hij, omdat hij moest wachten, zomaar een pot roomijs in z'n ééntje opgegeten, wat normaalgezien het dessert was voor de rest...

Ik kan gewoon een post van mezelf citeren van vorig jaar.

Net de aflevering gezien van dit jaar met Kamal.
Tussen de gerechten door nog eens extra sushi en pizza bestellen, als grap... maar het dan wel ook opeten...

Ik heb heel veel sympathie voor Kamal, maar echt zo jammer om te zien.
Iemand zou die toch eens moeten kunnen begeleiden ofzo?
 
Toen hij was afgevallen voelde hij zich niet gelukkig zei hem ooit in een programma en daarom liet hij zich terug gaan, nochtans was zijn drijfveer om af te vallen om terug te kunnen spelen met zijn dochtertje en niet na 2 minuten pompaf zijn.

Maar idd die Sushi en die pizza ging er los over, zeker als ge weet dat die ander min of meer hun best hadden gedaan om te koken.
 
Maar idd die Sushi en die pizza ging er los over, zeker als ge weet dat die ander min of meer hun best hadden gedaan om te koken.
Ian Thomas had blijkbaar meerdere keren bevestiging nodig dat zijn risotto goed gemaakt was... 😂

En wat Kamal betreft: hopelijk komt er een nieuw seizoen van Andermans Zaken...
 
Ian Thomas had blijkbaar meerdere keren bevestiging nodig dat zijn risotto goed gemaakt was... 😂

En wat Kamal betreft: hopelijk komt er een nieuw seizoen van Andermans Zaken...
Kamal gaat toch ook het nieuwe seizoen van 1 jaar gratis presenteren.
En in het promofilmpje voor de najaar programma's op vtm zag ik kamal ook al passeren, maar dat is mss omdat hij in die jury van I cab see your voice zit?
 
Terug
Bovenaan