Waarheen weekje weg eind juli, begin augustus?

June

Active member
Onze vakantie is gepland laatste week augustus en dat staat vast maar mijn man ziet er heel moe uit.
Afgelopen maanden was het druk op zijn werk, en zijn gezondheid… liefst zou ik hem meenemen een weekje
weg, Ergens zonnig, niet te veel drukte, met de auto of het vliegtuig (met een last minute bijv). Max een halve dag
reizen (ook omdat het maar een week is). De kinderen gaan niet mee, alleen wij twee. Een dorp, regio met
wat reuring, slaperig provinciestadje met een markt.. wat wandelen, een museum …
Ik hoor dat Frankrijk helemaal in het teken staat van de OS en dat die dat beter kan vermijden, dit jaar.

Weet iemand nog een leuke plek, een tip, suggestie …?

Holland!

Wij gaan regelmatig zonder kinderen die richting uit voor een aantal dagen. Hoewel ik met onze hollandse vrienden ergens een haat-liefde verhouding heb komen mijn vrouw en ik er wel graag. Zeker als je last-minute ziet dat de temperaturen goed zitten ergens boeken aan de kust (die nog een kust is), je kan er mooi fietsen en met hun strandbars zit het ook wel goed.

Cadzand is bv. leuke regio. Net over de grens maar een heel andere vibe dan aan onze kust.

Holland!

Wij gaan regelmatig zonder kinderen die richting uit voor een aantal dagen. Hoewel ik met onze hollandse vrienden ergens een haat-liefde verhouding heb komen mijn vrouw en ik er wel graag. Zeker als je last-minute ziet dat de temperaturen goed zitten ergens boeken aan de kust (die nog een kust is), je kan er mooi fietsen en met hun strandbars zit het ook wel goed.

Cadzand is bv. leuke regio. Net over de grens maar een heel andere vibe dan aan onze kust.
Cadzand is geen Holland (maar wel leuk).

Terug
Bovenaan