Film Waar Harry Potter films kijken?

maxdevis

Member
Ik vind geen streamdienst waar je de Harry Potter films kan kijken.
Ze hebben blijkbaar wel op streamz gestaan, maar nu niet meer?

Dus enkel te huren via YouTube en Prime? (nadeel is dat je dan je film binnen de 48 u gezien moet hebben).

Iemand nog een idee?
 
Rond Kerstmis komen die elk jaar wel terug op tv, een week tussen elke film.
Misschien dan nog eens een zestal maanden later.
Ben er vrij zeker van dat ik die films in de afgelopen tien jaar een stuk of vijftien keer heb zien passeren op de programmering.
 
Je kan natuurlijk ook dvd's of blu-rays kopen. Op de site van MediaMarkt zie ik de dvd box voor 30 euro. Lijkt me wel schappelijk voor acht films.
 
Ik heb ze al allemaal bekeken op Netflix, dus ik veronderstel dat die er wel terug eens zullen opkomen idd. Wil je de luxe van ze altijd te kunnen kijken, is de beste optie gewoon aankopen. €26,24 op Amazon (ze staan in promo) voor de volledige set op blu-ray, lijkt me echt wel een zeer redelijke prijs en in betere kwaliteit dan streaming.
 
Stonden eerst idd op Prime (tot feb vorig jaar, in 4k zelfs). Dan heeft Streamz de rechten gekregen (baggerkwaliteit) en nu staan ze terug op Prime maar tegen betaling.
Ik geloof ook dat ze nogwel eens ergens 'gratis' gaan verschijnen.
 
Ik wou dit enkele maanden geleden ook en heb uiteindelijk de blu-ray set van alle films gekocht voor 35 euro.
 
In dat geval wordt ze allemaal huren wss bijna duurder dan de blu-ray box te kopen
HD huren is 2.99 EUR per film, dus 8x = 23.92 EUR. Voor beetje meer heb je inderdaad allicht de blu-ray box...
Ik wil misschien de UHD box aankopen, maar die prijzen zijn ook wel pittig, en lopen precies nogal uiteen op verschillende plekken.
 
HD huren is 2.99 EUR per film, dus 8x = 23.92 EUR. Voor beetje meer heb je inderdaad allicht de blu-ray box...
Ik wil misschien de UHD box aankopen, maar die prijzen zijn ook wel pittig, en lopen precies nogal uiteen op verschillende plekken.
Je zou eens moeten opzoeken of die films in uhd gefilmd zijn. Want als dat gewoon geupscaled is kan je evengoed uw eigen upscaler zijn werk laten doen he.
 
Je zou eens moeten opzoeken of die films in uhd gefilmd zijn. Want als dat gewoon geupscaled is kan je evengoed uw eigen upscaler zijn werk laten doen he.
Ik had al iets gelezen dat de eerste 2 wel in UHD waren, maar de rest niet ofzo. Moet het eens beter bekijken en zien of het het waard is :)
 
Terug
Bovenaan