Oldskooler
Well-known member
Ik ontdek nu dat er zelfs een nieuw seizoen van is.
+ zelfs een nieuwe film.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het omdat ik geen kampen meer bouwVariatie op het thema: mieren van verschillende stammen bij elkaar zetten en kijken naar de gevechten die daaruit volgden.
Op leven en dood, jawel.
maar....Ik ga voor 22 en 52.Raad de leeftijden; 2 x Salma Hayek
![]()
Wat voor leeftijd je ook kiest, sowieso een hete truffelIk ga voor 22 en 52.

Wat voor leeftijd ze ook is, ze kan mij NIET krijgenRaad de leeftijden; 2 x Salma Hayek
![]()

Inderdaad, ik mis dat tijdperk ook.Mohaa/Spearhead anno 2002-2004
Geen killstreaks, voertuigen, loadouts of wat dan ook. Gewoon een geweer kiezen en klaar. Is voor mij nog altijd een voorbeeld van hoe een goede MP moet zijn. Ik mis dat tijdperk van WO2 shooters wel.

Doe ik nu nog. Alleen zitten er geen ouders meer bij.Naar de momenten dat je met uw ouders naar de bakker ging, dat brood dan en die geur in de auto als je die zak opendeed en een sneetje nam.

Of wanneer uw ouders een brood in de snijmachine staken in de supermarkt, en gij dan het "kontje" kreeg.Naar de momenten dat je met uw ouders naar de bakker ging, dat brood dan en die geur in de auto als je die zak opendeed en een sneetje nam.

Tegenwoordig toch veel speelgoedwinkels zoals De Speelvogel die een andere richting inslaan.Ouderwetse speelgoedwinkels zoals Christiaensen in de jaren 80.
Niet van die schreeuwerige dingen zoals nu.
Ouderwetse speelgoedwinkels zoals Christiaensen in de jaren 80.
Niet van die schreeuwerige dingen zoals nu.
Bedoel je daarmee potteke stamp?Buske stamp spelen op en rond het grote grasveld van de plaatselijke kerk.![]()