Waar ben jij nostalgisch naar?

Op Hasselt kermis stond vroeger zo’n ‘ton’ waar je binnenin tegen de wand moest staan.
Die draaide dan vervolgens sneller en sneller rond.
Als dan de vloer onder je uit ging bleef je plakken.

Vind geen foto’s ervan

Irish times, café café, van gogh, het schaap, het hemelrijk

Het Hemelrijk, toch ook vaak vertoefd en een aanzienlijk deel van de kaart verkend. Was ook gewoon overdag gezellig en rustig vertoeven op het terras, op een boogscheut van de overdrukke terrassen van de Grote Markt. Jammer dat het café niet overgenomen werd na overlijden van uitbater Mimo vorig jaar en dus niet meer bestaat.

Over uitgaan gesproken. Zo dat gevoel van heel de tijd in een donker kot zitten en dan buiten komen als het buiten al klaarlicht is. :love:
Zeker als ge dan ook nog eens met het openbaar vervoer moest en ge dus terug in "de echte wereld" kwam, gaf altijd wel een bevreemdend gevoel. Mijn record op dat vlak moet toch wel zijn toen ik op nieuwjaarsdag rond 16u-17u kwam buitengestrompeld uit Illusion en nog bus, trein, bus, ... moest nemen om naar regio Maaseik te gaan en nog dikke twee uur onderweg was :laugh:

Doet me ook denken aan de combi Atmoz/Versuz. Nieuwjaar vieren in Atmoz waar ze tegen de ochtend vroeger dan verwacht sloten, besluiten van er nog ene te gaan drinken in de Versuz tegenover waar ze niet veel later de boel ook stillegden om vervolgens iedereen de kelder in te sturen waar het feest nog doorging tot 's middags.

Alhoewel ook dat eigenlijk nog maar de laatste stuiptrekkingen van de Belgische clubscène waren (mijn "zwaartepunt" qua uitgaan lag zowat in de periode van 2005 tot pakweg 2011, de hoogdagen van de jaren 90 heb ik dus uiteraard nooit gekend), ben ik toch blij dat ik zulke zaken nog heb kunnen meemaken want op dat vlak is het uitgaansleven in ons land toch compleet veranderd en uitgestorven.

Laatst bewerkt:
Ik weet niet als de reflex al gezegd is, die vond ik ook wel leuk.

Ben vroeger ook een paar jaar naar Lloret del Mar op feestvakantie geweest.
Dat waren ook gouden tijden.
Lloret was zalig. Als ik daar nu op vakantie ben en eens ga wandelen langs die discotheken dan vraag ik me soms af of het even erg was in mijn tijd. :D

van mijn 17de tot mijn 22ste was dat mijn jaarlijkse feestvakantie.

Lloret was zalig. Als ik daar nu op vakantie ben en eens ga wandelen langs die discotheken dan vraag ik me soms af of het even erg was in mijn tijd. :D

van mijn 17de tot mijn 22ste was dat mijn jaarlijkse feestvakantie.
Ik denk dat wij de gouden tijden vd discotheken beleefd hebben.
We hingen het varken uit, zonder teveel anderen mensen lastig te vallen.
Een verschil met de huidige maatschappij en dat zie je bvb ook in de recreatiegebieden nu.

Een paar keer op Mallorca Magaluf geweest.
Ook niet mis

Terug
Bovenaan