Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Irish times, café café, van gogh, het schaap, het hemelrijk

https://nl.wikipedia.org/wiki/Rotor_(attractie)Op Hasselt kermis stond vroeger zo’n ‘ton’ waar je binnenin tegen de wand moest staan.
Die draaide dan vervolgens sneller en sneller rond.
Als dan de vloer onder je uit ging bleef je plakken.
Vind geen foto’s ervan

Wie nietOok een paar keer scheefgegaan daar.

Hmm, is dat nu een bewuste typfout of niet...Ben vroeger ook een paar jaar naar Lloret del Mar op feestvakantie geweest.
Dat waren ook gouden tijden.

Lloret was zalig. Als ik daar nu op vakantie ben en eens ga wandelen langs die discotheken dan vraag ik me soms af of het even erg was in mijn tijd.Ik weet niet als de reflex al gezegd is, die vond ik ook wel leuk.
Ben vroeger ook een paar jaar naar Lloret del Mar op feestvakantie geweest.
Dat waren ook gouden tijden.
Ik denk dat wij de gouden tijden vd discotheken beleefd hebben.Lloret was zalig. Als ik daar nu op vakantie ben en eens ga wandelen langs die discotheken dan vraag ik me soms af of het even erg was in mijn tijd.
van mijn 17de tot mijn 22ste was dat mijn jaarlijkse feestvakantie.
Welke jaren?Lloret was zalig. Als ik daar nu op vakantie ben en eens ga wandelen langs die discotheken dan vraag ik me soms af of het even erg was in mijn tijd.
van mijn 17de tot mijn 22ste was dat mijn jaarlijkse feestvakantie.

tussen 1999 en 2004. Nooit geen belgische binnen gedaan dus je bent safe.Welke jaren?![]()
Oeps, freudiaanse verspreking?Hmm, is dat nu een bewuste typfout of niet...![]()
Wij vanaf 2001 en dan zijt ge ons niet tegen gekomen anders zou ge het wel geprobeerd hebben.tussen 1999 en 2004. Nooit geen belgische binnen gedaan dus je bent safe.

ook nie een beetje bescheidenWij vanaf 2001 en dan zijt ge ons niet tegen gekomen anders zou ge het wel geprobeerd hebben.![]()

Ik weet hoe mijn vriendinnen er toen uitzagen. (En nu nog steeds)ook nie een beetje bescheiden![]()
Gemakkelijk?Ik weet hoe mijn vriendinnen er toen uitzagen. (En nu nog steeds)
Ge kunt zeggen wat ge wilt.Ik weet hoe mijn vriendinnen er toen uitzagen. (En nu nog steeds)
POIDHOooh!
Aantrekkelijk was wat ik bedoelde.
Toch effe moeten opzoeken.POIDH