Waar ben jij nostalgisch naar?

pic.jpg

Wie hier heeft IE nog vaak gebruikt sinds Mozille/Pale Moon/Chrome op de markt kwamen?

Ik gebruik sinds 2004 enkel nog Firefox. Voor het werk soms Edge (op laptop van het werk) omdat sommige webapplicaties daarin beter ondersteund zijn.

De tijd toen je nog makkelijk aan de naamgeving kon herkenning welke motor er in een auto lag.

250D - ah dat is een 2.5 6 cilinder diesel
2.0 16v - ah dat zal een 2 liter 4 cilinder benzine zijn

Nu: 5.5 TFSI e - dat is een... 2 liter turbobenzine met elektromotor

Tot een 12-tal jaar geleden werden de aanduidingen vrij consequent gebruikt maar nu is het de laatste jaren altijd gokken als je niet meer zo verdiept bent in de autowereld en motorisaties.

Niet enkel elektrische aandrijflijnen zijn hier de oorzaak van maar sinds ze aan de overschakeling naar veel 3-cilinder modellen zijn begonnen wouden ze dat niet laten uitschijnen.

15 jaar oud. 't Is zomervakantie. Vroeg opstaan, ontbijten, douchen en gamen tot de middag. Geen huiswerk. Geen wereldnieuws. De koelkast vulde zichzelf op. Rekeningen werden automatisch betaald.

Na het gamen voetjes onder tafel, eten en dan mijn zwemgerief klaarmaken om met de vrienden naar het open zwembad in Kortrijk te trekken.

Bij thuiskomst terug voetjes onder tafel om te eten. 's Avonds wat gamen met vrienden. Den dag afsluiten in bed met een film op terwijl ik lag te sms'en met één van de meisjes die we hadden leren kennen in het zwembad.

Stress? Dat was voor volwassenen.

Gamen. Soms vanaf 8u 's ochtends tot middernacht. Gewoon. Omdat het kon. En Macedonië moest en zou de ganse wereld veroveren met hun onoverwinnelijke falanxen en hetairoi.

Gamen. Soms vanaf 8u 's ochtends tot middernacht. Gewoon. Omdat het kon. En Macedonië moest en zou de ganse wereld veroveren met hun onoverwinnelijke falanxen en hetairoi.
<leest hentairoi en denkt "wtf? :wtf:" >

<googled hentairoi en denkt nog steeds "wtf? :wtf:">

<komt terug en beseft dat hij zelf een letterke er heeft bij verzonnen>

@vishnusixclix ik heb het al op de juiste timestamp gezet

/EDIT: uitleg bij de nostalgie - 16j en in de auto van een mede-clanlid op weg naar de paintball met dit vollenbak door de boxen :)

Wat was dat weeral - een blauwe 206 GTi?

Was @brucelee be ook niet van de partij of is dit een andere brucelee?

En zit uw broer ook nog op het forum?

Laatst bewerkt:
Net de keuze van Dany gezien.
Ik ben wel nostalgisch naar de hoogdagen van de Belgische discotheken. Niet zozeer naar de zundays, maar wel naar een tijd dat discotheken goed draaiden en mensen naar daar gingen om te feesten en niet voor de foto’s achteraf op Instagram.

Ik heb zelf enkel maar de naweeën actief meegemaakt, de periode vanaf 2007. Maar het is vanaf daar toch zeer snel bergaf gegaan.

Ik heb de Zillion en zo nog actief meegemaakt, bleef toch de top in BE :love:

Illusion, Cherry Moon, Boccaccio, Tropicana, Zillion :love:

Terug
Bovenaan