![]()
Wie hier heeft IE nog vaak gebruikt sinds Mozille/Pale Moon/Chrome op de markt kwamen?
Ik gebruik sinds 2004 enkel nog Firefox. Voor het werk soms Edge (op laptop van het werk) omdat sommige webapplicaties daarin beter ondersteund zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Wie hier heeft IE nog vaak gebruikt sinds Mozille/Pale Moon/Chrome op de markt kwamen?
<leest hentairoi en denkt "wtf?Gamen. Soms vanaf 8u 's ochtends tot middernacht. Gewoon. Omdat het kon. En Macedonië moest en zou de ganse wereld veroveren met hun onoverwinnelijke falanxen en hetairoi.
" >
"><leest hentairoi en denkt "wtf?" >
<googled hentairoi en denkt nog steeds "wtf?">
<komt terug en beseft dat hij zelf een letterke er heeft bij verzonnen>

A dirty mind is a joy forever.<leest hentairoi en denkt "wtf?" >
<googled hentairoi en denkt nog steeds "wtf?">
<komt terug en beseft dat hij zelf een letterke er heeft bij verzonnen>
Net de keuze van Dany gezien.
Ik ben wel nostalgisch naar de hoogdagen van de Belgische discotheken. Niet zozeer naar de zundays, maar wel naar een tijd dat discotheken goed draaiden en mensen naar daar gingen om te feesten en niet voor de foto’s achteraf op Instagram.
Ik heb zelf enkel maar de naweeën actief meegemaakt, de periode vanaf 2007. Maar het is vanaf daar toch zeer snel bergaf gegaan.

Montini, karrewiel, Real, Outline, the Shaft, DocksideIk heb de Zillion en zo nog actief meegemaakt, bleef toch de top in BE
Illusion, Cherry Moon, Boccaccio, Tropicana, Zillion![]()
atmozMontini, karrewiel, Real, Outline, the Shaft, Dockside
En de Ritz op andere dagenatmoz
En de ambi en de Dodge.En de Ritz op andere dagen

Ik zat meer in de Link en het guildenhuis en af en toe in de witte nonEn de ambi en de Dodge.
Op donderdag naar de Ritz en dan 's morgens de eerste bus naar huis nemen.![]()
Irish times, café café, van gogh, het schaap, het hemelrijkIk zat meer in de Link en het guildenhuis en af en toe in de witte non
The zoo had ge ook nogIrish times, café café, van gogh, het schaap, het hemelrijk
Was de link niet iets meer alternatiever?Ik zat meer in de Link en het guildenhuis en af en toe in de witte non
Ooh café café en het schaapIrish times, café café, van gogh, het schaap, het hemelrijk

Hie noemde die dancing weer ik dat kleine steegje midden in hasseltWas de link niet iets meer alternatiever?
De skaters van de klas zaten daar regelmatig
Ooh café café en het schaap![]()