Met van die oldskool menu’s.Nero Burning Rom, ik had me toen mijn eerste CD writer gekocht bij Debcom in Aalst.
Nu zijn ze maar saai.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met van die oldskool menu’s.Nero Burning Rom, ik had me toen mijn eerste CD writer gekocht bij Debcom in Aalst.
Vetzakkenjacht in de poolroom op jippii.be.a/s/l?

Vetzakkenjacht in de poolroom op jippii.be.
Ja natuurlijk, ik ben Cindy 16F Antwerpen.![]()
Ik had eens 92%

Sinds dan ben je nog altijd samen met Cindy 16F uit Antwerpen die eigenlijk Danny 32M uit Gent was?Ik had eens 92%![]()
Twee weken later was het al gedaan.Sinds dan ben je nog altijd samen met Cindy 16F uit Antwerpen die eigenlijk Danny 32M uit Gent was?

Chat.to.be
Indertijd in was er ook zo een chatruimte voor Aalstenaars op chat.to.be, was rond 2000. Er waren dan vaak chatmeetings om samen uit te gaan etc.Ja! Vroeger (15 jaar geleden ofzo) kwam ik daar wel vaak. Alhoewel er ook toen natuurlijk wel heel wat vetzakken op zaten, kon ge daar ook gewoon aangename random lange babbels hebben waar ik destijds toch ook wel wat leuke (online) vriendschappen aan over gehouden heb (die intussen natuurlijk ook verwaterd zijn). Was natuurlijk ook nog het "hebt ge msn?"-tijdperk.
Bestaat dat nog, chatrooms?
Bestaat dat nog, chatrooms?
Ik vind er ook geen van de trioscoop van hasselt
Aaah tof. MerciBinnenkort in HBVL een reportagereeks over het oude TT-center:
![]()
OPROEP. De TT-wijk in Hasselt bestaat een halve eeuw: wat zijn jouw herinneringen?
Vijftig jaar geleden was het centrum van Hasselt een bouwwerf. De volkswijk De Beek moest plaatsruimen voor ‘een futuristisch centrum’: de TT-wijk. Wat betekende die wijk voor jou?m.hbvl.be

. Memories![]()
Microsoft begraaft Internet Explorer na 27 jaar
Wie het internet wil afromen, kan dat vanaf vandaag niet langer met de webbrowser Internet Explorer doen. Moederbedrijf Microsoft trekt de stekker eruit. Daarmee komt een einde aan 27 jaar computergeschiedenis.www.standaard.be
Laten we allen (die het nog gebruikt hebben) even nostalgisch aan Internet Explorer terugdenken.
Naar een tijd met Windows 98 of XP en je taakbalk volstond met IE vensters.
![]()
Microsoft begraaft Internet Explorer na 27 jaar
Wie het internet wil afromen, kan dat vanaf vandaag niet langer met de webbrowser Internet Explorer doen. Moederbedrijf Microsoft trekt de stekker eruit. Daarmee komt een einde aan 27 jaar computergeschiedenis.www.standaard.be
Laten we allen (die het nog gebruikt hebben) even nostalgisch aan Internet Explorer terugdenken.
Naar een tijd met Windows 98 of XP en je taakbalk volstond met IE vensters.