Coolguy
Well-known member
Oeh, en Revenge of the Nerds!Porky’s
De American pie van mijn generatie.
Wie kan de glory hole scene of de ‘Lassie’ scène ooit vergeten
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oeh, en Revenge of the Nerds!Porky’s
De American pie van mijn generatie.
Wie kan de glory hole scene of de ‘Lassie’ scène ooit vergeten

Die huidige kinderprogrammas komen nog niet tot aan de enkels.Stommeling!
Uilskuiken!
Gisteren tijdens het zappen nog eens op een aflevering van Bassie & Adriaan gestoten. Dat was toch heerlijke tv. Vooral die reis in Amerika. Prachtig. Dat was nu eens goede tv op kindermaat en ook heel leerrijk.Die huidige kinderprogrammas komen nog niet tot aan de enkels.
Alles staat op YT:Volgens mij kwam dat destijds op zondagmiddag rond 14u ofzo op tv. Dat was dus 's zondags van tafel richting de tv.
Ik herinner me vooral die reeks met die geheime aanwijzigingen waarbij ze telkens pakjes moesten gaan zoeken.
Voor zover ik weet is dat al jaren (en dan spreek ik mss al over +15 jaar) niet meer op de VLaamse tv heruitgezonden geweest?
Zonde eigenlijk. Het is niet dat die serie zo fel gedateerd is he, in onze tijd keken we toch ook gewoon naar programma's die al pakje ouder waren (Skippy, Thunderbirds, ... )
Oftewel voor de verzamelaars;
Af en toe had je chance dat de middenste 4 vakjes een film toonden van dat betaalde kanaal, en de audio ook mee stuurden.Mozaïek! En dan op bepaalde tijdstippen de "gescrambelde natuurfilm" op filmnet proberen te ontcijferen
Ja en rechts beneden had ge de erotische films.Af en toe had je chance dat de middenste 4 vakjes een film toonden van dat betaalde kanaal, en de audio ook mee stuurden.
Aaah ja. Filmnet heette dat toen.Af en toe had je chance dat de middenste 4 vakjes een film toonden van dat betaalde kanaal, en de audio ook mee stuurden.
Aaah ja. Filmnet heette dat toen.
Ik had het op Canal+ denk ik.
Ik herinnerde me plots zelfs het paswoord dat ik duizenden keren heb ingevuld vooraleer ik dit te horen kreeg!ik ben net jong genoeg om me dit geluidje te herinneren bij het verbinden met het wereld wijde web
blij dat dit niet meer is![]()

Mijn klein mannen dragen dat supergraag, die zouden elke dag een sponse broekske aan willen doenSponsen shorts in de zomer als kleine snotter
.Welke stad als ik vragen magMorgen ga ik de nostalgische toer op, ik ga naar een gamehall in Nederland een paar uur lang lekker oldschool arcade games spelen.
TilburgWelke stad als ik vragen mag
Welke arcade?Morgen ga ik de nostalgische toer op, ik ga naar een gamehall in Nederland een paar uur lang lekker oldschool arcade games spelen.