Staat ook op Streamz mocht je dat hebben.Willy's en marjetten
Dankzij iemand van het forum hier alle afleveringen terug gevonden. Echt geniaal.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Staat ook op Streamz mocht je dat hebben.Willy's en marjetten
Dankzij iemand van het forum hier alle afleveringen terug gevonden. Echt geniaal.
En uitgezonden op zondagavond wanneer de kijker gewend was om Vlaamse 'topfictie' te zien. Mijn broer en ik helemaal wild en zot van dat programma en mijn ouders die er geen Kloten aan vonden en het totaal niet begrepen. De kijkcijfers waren ook maar zwakjes toen dacht ik.Van een ander kaliber, maar voor mij toch even geniaal was Willy's en Marjetten.
Dat is hier een tikkende tijdbom. Dat is volk dat op ons neerkijkt omdat hem alle afleveringen heeftWilly's en marjetten

Lubach heeft sinds kort een avondshow (zelfde concept maar wat sneller). De fragmenten komen op het zelfde Youtube-kanaal als dat van de zondag.Nog wat TV-nostalgie voor mij:
Buiten De Zone, maar ook aan Alles Kan Beter, Alles Komt Terug, De Rechtvaardige Rechters, Brussel Nieuwsstraat, Basta... waren geniaal. Ik ben niet meer voldoende mee met tv tegenwoordig, maar buiten De Ideale Wereld denk ik niet dat er nog veel zo'n soort programma's zijn. Wat wel jammer is. Zondag Met Lubach op Nederland is er tegenwoordig ook niet meer.
Van een ander kaliber, maar voor mij toch even geniaal was Willy's en Marjetten.
Twee klassen samengepropt in het veel te kleine videolokaal van de lagere school, zittend op oncomfortabele banken zonder rugleuning. De juf doet het rolluik toe en de gordijnen dicht. Het wordt pikdonker en een van die intro's begint te spelen. Thuis hebben we geen videorecorder.
Na de film is het speeltijd. Het zesde tegen het vijfde. Ik verzamel stickers van het seizoen 98-99. Niemand speelt nog met Flippo's, Topshots of Spaceix-kaarten. De Pokémonrage zal pas over een jaar losbarsten...
Ik kan al die films direct via Disney+ terugzien, maar magischer dan in dat bedompte videolokaal wordt het nooit.
Oh yes, straf dat ik zo'n dingen gewoon vergeten benBij ons was dat gewoon "de televisiekast" halen op de gang en in de klas kijken.

Cecemel, Vitabis koekjes, Kwata choco, ...Een flesje fristi of een bifi'tje na het zwemmen, smaken dat dat deed
Naar mijn mening smaakt de fristi nu helaas niet meer als vroeger![]()
Onder het voorwendsel dat ze het "gezonder" maken voor de consument zeker, but at what costCecemel, Vitabis koekjes, Kwata choco, ...
Allemaal het slachtoffer geworden van minder vet en suiker en dat heeft de smaak veranderd

Een pyrrusoverwinning is een overwinning die zoveel inspanning kost dat ze dezelfde uitwerking heeft als een nederlaag. Anders gezegd betekent het dat soms iets een overwinning kan lijken, terwijl het eigenlijk een verlies is; een "valse" overwinning.Onder het voorwendsel dat ze het "gezonder" maken voor de consument zeker, but at what cost![]()
Ze hadden aangekondigd die af te sluiten, vanwege niet meer in gebruik.De crowdfunderzone op BG
waar is die naartoe?![]()
En telkens opnieuw dezelfde CD spelen, vandaar dat ik al die teksten vanbuiten kende. Met spotify heb ik dat niet omdat er gewoon overaanbod is en na 2x luisteren is er al weer iets nieuw.‘s Nachts op mijn bed cd’s zitten draaien, de klik van de cd speler, de stapel cd’s waar ik in het geheel niet voorzichtig genoeg mee was (sloddervos)… Hoe plezant het was om nieuwe cd’s te gaan kiezen en dan later nieuwe branden. Natuurlijks is Spotify plezant maar aan uw 16 jaar met een pak cd’s… that hit different.