Waar ben jij nostalgisch naar?

De enige correcte benaming is een Capri Sonneke! Ik weet dat het niet gezond is en blabla, maar mijn kinderen krijgen dat af en toe toch ook hoor.
Nu je het zegt idd, dat was Capri Sonne, dat was ik vergeten. Voor mijn kinderen is dat een ook een ‘af en toe’ maar ze hebben daar nu ook een ‘gezonde’ versie van dus dat kan wel imo.

Of Kix.

cereales-kix.jpg

Die zijn toch al bijna twintig jaar verdwenen. Denk dat het van rond 2002 geleden is dat ik die nog gegeten heb.
Zou moorden voor nog eens een kom Kix te eten. Was echt superlekker

Of de deze met zo'n spiraal. :love:
Dan heel de dag op zo'n tutterfrut (maar liefst 20 frank moest je daarin steken) rondlopen en als het tijd was om te gaan slapen legde je die op je nachtkastje om dan de ochtend daarop gewoon verder te gaan met kauwen.

spiraalautomaat-nieuw.jpg
Ik denk dat dat knikkers zijn, daar zou ik toch niet op zitten zabberen. :unsure:

Dat doet me er nu wel aan denken dat mijn broer evenvaak botsballen uit zo'n machine draaide als snoep, en dan maar stiekem als mijn ouders het niet zagen ze naar mijn hoofd totsen. :angry:

Laatst bewerkt:
Ik eet nog graag eens een bowl Choco’s met echt koude melk. Dus toen we kinderen kregen dacht ik ‘aha’ maar wie eet er dus geen cornflakes in geen enkele vorm stoof ze? Juist ja…
Ik moet mijn honeypops goed verbergen!
Maar wie heeft het observatievermogen van @Squidward ?
Jup, MulanJr. Dat kind heeft oog voor detail dat het geen naam heeft!
"Kijk mama, dat zijn dezelfde oorringen als wat oma droeg toen ze trouwde volgens de foto die bij haar op de gang staat!"-kinda shit... :unsure:

Ik moet mijn honeypops goed verbergen!
Maar wie heeft het observatievermogen van @Squidward ?
Jup, MulanJr. Dat kind heeft oog voor detail dat het geen naam heeft!
"Kijk mama, dat zijn dezelfde oorringen als wat oma droeg toen ze trouwde volgens de foto die bij haar op de gang staat!"-kinda shit... :unsure:
Ik organiseer zomerkampen!

De Sunkist tetra brikjes die ik als kind mee naar school nam. Zeker de tropical versie vond ik heerlijk. Dat was ook echt iets om naar uit te kijken tijdens de middagpauze, al helemaal in de zomer.
Tegenwoordig zijn scholen gezondheidsdictaturen waar er alleen nog water en fruit genuttigd mag worden, of een gortdroge koek als je geluk hebt.

Edit: en af en toe de klap van een opgeblazen en vervolgens met de voet tot "ontploffing" gebracht brikje die over de speelplaats galmde :bow:

Mijn yugioh, pokemon kaarten en beyblades die zijn verdwenen van zolder.

Het moeten kabouters zijn geweest want mijn moeder weet van niets...

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan