BidonTV
Active member
Kijk ik nu nog af en toe eens naar ;-)De Thunderbirds. Eigenlijk was dat toch enorm knap gemaakt voor die tijd.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk ik nu nog af en toe eens naar ;-)De Thunderbirds. Eigenlijk was dat toch enorm knap gemaakt voor die tijd.
Koeken uit een doos met de koning op, of quality street.Iedereen werd hier precies zat gevoerd door hun grootouders. Ik kreeg gewoon ijscreem bij de mijn.![]()

KLETTER KLETTER KLETTERZo van die speelkaarten met een wasknijper aan de slijklap van je fiets hangen zodat je precies met een moto aan het rijden was. Hoe onnozel eigenlijk![]()

Vandaag tijdens tv zien opeens een flashback naar de pakskes chocolade sigaretten die ge gewoon in de winkel kon kopen.
Ik kreeg die altijd van mijn bomma. Ik denk zelfs voor Sinterklaas. Die chocolade zelf vond ik maar mottig maar hoe cool vond ik mezelf om te doen alsof ik rookte![]()

Nu k iets over series zag, de serie "You rang M'lord?", jaar of 20-25 geleden op Canvas gekeken, hilarisch...

Een bel zoals ze in de volksmond zeggen?Of zo een geluidsdingske op uw stuur van de fiets zetten en lawaai maken voor heel de straat
Ik vermoed dat hij zo’n sirene bedoeltEen bel zoals ze in de volksmond zeggen?

Was zo een zwart bakske met 6 knoppen waar onder andere een sirene uit kwam.Een bel zoals ze in de volksmond zeggen?
ZoietsWas zo een zwart bakske met 6 knoppen waar onder andere een sirene uit kwam.
Aja. Dat soort marginale dingen kreeg ik niet van mijn oudersZoiets
Geluid-generator SOUND MACHINE – leuk met één druk op de knop. : Amazon.nl: Speelgoed & spellen
Geluid-generator SOUND MACHINE – leuk met één druk op de knop. : Amazon.nl: Speelgoed & spellenwww.amazon.nl
Maar dan een pak lomper

Of zo een geluidsdingske op uw stuur van de fiets zetten en lawaai maken voor heel de straat
Die had ik ook, maar vind geen afbeelding van hetgeen ik bedoel.![]()
Fietstoeters
Zelf ook ooit eens gekregen als kind. Toch raar om nu te bedenken dat zoiets ooit bestond.Vandaag tijdens tv zien opeens een flashback naar de pakskes chocolade sigaretten die ge gewoon in de winkel kon kopen.
Ik kreeg die altijd van mijn bomma. Ik denk zelfs voor Sinterklaas. Die chocolade zelf vond ik maar mottig maar hoe cool vond ik mezelf om te doen alsof ik rookte![]()

Die chocolade was echt gortig idd.Vandaag tijdens tv zien opeens een flashback naar de pakskes chocolade sigaretten die ge gewoon in de winkel kon kopen.