Waar ben jij nostalgisch naar?

Net voor het eerst in jaren nog eens een tafelbiertje gedronken bij het eten.
Trok op niks wegens te zoet maar maakt mij nostalgisch naar vroeger.

Ik en mijn neef kregen als klein jong bij mij grootouders dan een klein glaasje bij het warm eten :love:
Piedboeuf bruin ?

Als kind verafschuwde ik dat tafelbier.
Ouders eisten net niet dat ik het opdronk.

Hoe tijden kunnen veranderen! Doe dit nu en ze zouden zeggen dat je als ouder onverantwoordelijk bent.
Hahaha , ik vond dat eigenlijk nog wel best te pruimen. Daar was/is ook een blonde variant van.
En als ik een glas van die laatste kreeg was het net of ik 'echt' bier aan't drinken was.

Onverantwoord ? Bwa , toen de oudste hier 14 was zaten we eens op een terras ergens in het Hasseltse op een warme zomerdag.
Gesprek ging toen dat je van Cola en consoorten meer dorst kreeg dan van een pint bier.
En die heeft toen van mij z'n eerste fris getapt pinteke mogen bestellen.
De eerste vond hij niet zo lekker maar dorst had hij toch niet meer nadien. :biglaugh:

Net voor het eerst in jaren nog eens een tafelbiertje gedronken bij het eten.
Trok op niks wegens te zoet maar maakt mij nostalgisch naar vroeger.

Ik en mijn neef kregen als klein jong bij mij grootouders dan een klein glaasje bij het warm eten :love:
Ik kreeg vroeger als kind altijd Babycham bij mijn grootouders, maar blijkbaar zit daar gewoon echt alcool in. Die menskes dachten dat dat voor kindjes was en dus alcoholvrij :unsure:

Ik kwam altijd graag bij mijn grootouders.

Ondertussen in mijn (en nu ook jullie :devilish: ) hoofd:
Babycham, doo doo doo doo doo doo
Babycham!

Hale & Pace. Britse komedie/sketch uit jaren '80-'90. Lang geleden eens wat afleveringen van uitgezonden. Ik geloof op VTM maar ben niet zeker. Was ook altijd laat op de avond. Vind dit nergens meer terug.

Bij momenten echt onnozel en absurd :laugh:.

Gelieve u naar dit topic te begeven alsjeblieft danku ok.

Teknoman (Tekkaman Blade) eind jaren 90 op VT4. (en nog zoveel andere anime die voor het eerst hier te zien waren)

En ik zie net dat er in 2015 een blu-ray remaster van uitgekomen is...
Nu nog tijd vinden om te kijken. :crazy:

Teknoman (Tekkaman Blade) eind jaren 90 op VT4. (en nog zoveel andere anime die voor het eerst hier te zien waren)

En ik zie net dat er in 2015 een blu-ray remaster van uitgekomen is...
Nu nog tijd vinden om te kijken. :crazy:
Wow dat was ik helemaal vergeten maar heb ik ook nog bekeken als kind.

De stop motion avonturen films van oudsher.
Die stop motion heeft voor mij zoiets luguber tov cgi beelden

Jason and the argonauts:

The 7th voyage of Sinbad;

De Power Rangers.
Was elke keer 100% hetzelfde, maar o-zo leuk.

En Bulk en Skull. :love:
Zalig!
Wij hadden vroeger een hond thuis die ieder jaar een nest puppies opleverde. De dikke kregen iedere keer de naam Bulk (soms wel 2 of 3 per nest die zo noemden) waardoor die hun naam kenden iedere keer ze weg moesten en zodoende er hier in de Streek na enkele jaren redelijk wat honden met de naam Bulk rondliepen.

Terug
Bovenaan