Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Leuk concept!Deze maand met wat vrienden naar ‘freeplay’ in Lanaken.
15€ inkom en dan alle arcade kasten, pinball, …. gratis te gebruiken.
Aaaaah de nostalgie van een lunapark

Zou het niet weten. Ik wist zelf niet dat het bestond tot dat een vriend het me zeiLeuk concept!
Zijn er zo soms nog in Vlaanderen? 2u rijden heen is ver...![]()
Of de VR-Troopers of Beetleborgs.De Power Rangers![]()

Croky had ook zo BBQ rings die goddelijk waren!Croky Bacon chips . Waren volgens mij paarse zakken maar oooh zoo lekker!
Bericht gestuurd naar Croky of deze niet in productie komen maar helaas![]()

Zoveel nostalgie in 1 afbeelding.
De tijd dat je in de winkel nog een uitgebreide keuze had in grote kartonnen dozen en je soms op goed geluk een spel moest kiezen, niet wetende of het goed was of niet. En dan de hele rit naar huis de handleiding lezen en vol spanning afwachten of het ging werken.

Als ik zie hoe men vroeger LAN-competities organiseerde voor CS, hoe groezelig die sfeer soms was op de grootste evenementen en ik vergelijk dat met die ESL massa-events met gevulde sportpaleizen bv voor csgo. Ongezien welke evolutie dat heeft doorgemaakt.Ik mis de lan-parties van vroeger.
!
.Was dat drankje niet Bomba?Ik denk nog vaak terug aan A2 Racer (game-gerelateerd). Had zelf nog een computer, dus woensdagnamiddag altijd bij ne kameraad dit gaan spelen. Hoe "zot" leken de graphics toen!
Over eten en drinken heb ik nog vage herinneringen aan een drankje dat wij na de voetbal altijd kregen (jaar of 8 gok ik, dus 25j geleden). Was in een glazen flesje dat de vorm van een granaat had, waarmee we dan nadien elkaar bekogelden. Als dat vandaag zou zijn, ge zou het rap in de krant lezen.

Yes!!Was dat drankje niet Bomba?
Als je er daar 5 van dronk zat je toch vlug op de pot meen ik me te herinneren![]()