D
Deleted member 3056
Guest
Naar de zon, de zomer en het leven voor corona.
Beetje een dramatisch antwoord maar goed, het is wat het is.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Naar de zon, de zomer en het leven voor corona.
Hier was het:Hier van eerste tot zesde leerjaar, 1986-1992, enkel jongens. Vond dat toen, ook achteraf bekeken, wel plezant. We waren allemaal kameraden in en uit de klas. Ook alle leerkrachten waren mannen. Overblijfsel van een 'broederschool'. Wel serieuze aanpassing in het eerste middelbaar![]()

Het moet soms eens minder gaan om te beseffen hoe goed we het hadden.Naar de zon, de zomer en het leven voor corona.
Euhm, ben ik de enige die dit wel ver vind gaan?Met een paar man een slachtoffer zoeken om te ‘paalneuken’
Dwz: met 4 man de armen en benen vasthouden van iemand. De benen uit elkaar en dan de ballen tegen de basketbalpaal knallen.

nopeEuhm, ben ik de enige die dit wel ver vind gaan?![]()
Tuurlijk gaat dat te ver. Ma we waren dan ook serieuze varkens.Euhm, ben ik de enige die dit wel ver vind gaan?![]()
Uw slachtoffer(s) wat minder gok ik.Tuurlijk gaat dat te ver. Ma we waren dan ook serieuze varkens.
wel een geweldige jeugd gehad.
Dat ga ik niet ontkennenUw slachtoffer(s) wat minder gok ik.

Ik speel soms slangetje met mijn vrouw. Maar dat is iets anders.wie speelde vroeger ook SLANGETJE op de speelplaats?
een 6 tal mensen hand in hand lopen en dan de eerste stopt, en de rest volgde dan als ketting reactie, en de laatste in "het lint" moest je dan los laten.
tot er ooit eens ene door de ruit van een klasgebouw was gevlogen, en met glas in zn pols naar t spoed moest. toen werd het spelletje verboden![]()
Excuseer?wie speelde vroeger ook SLANGETJE op de speelplaats?
een 6 tal mensen hand in hand lopen en dan de eerste stopt, en de rest volgde dan als ketting reactie, en de laatste in "het lint" moest je dan los laten.
tot er ooit eens ene door de ruit van een klasgebouw was gevlogen, en met glas in zn pols naar t spoed moest. toen werd het spelletje verboden![]()

Tis maar dat ge het zelf zegt: slangETJEIk speel soms slangetje met mijn vrouw. Maar dat is iets anders.
Dat heette bij ons slangenbeetSlangetje bij ons was vroeger iemand zijn arm vastpakken met uw twee handen en dan uw handen in verschillende richtingen draaien zodat je een rode plek had op uw arm.
Dat kon het ook geweest zijnDat heette bij ons slangenbeet
.Amai ja. Als de top 50 werd uitgezonden, met een leeg cassetjje klaarstaan om je favo liedjes op te nemen vd radio.Als kind had ik cassetjes van Andre Van Duin en Nederlandse Zeemansliedjes ( I know I know, maar alles wat met schepen te maken had was ik zot van). En om een of andere reden mis ik die cassetjes vandaag.
Sowieso mis ik de periode van muziek opnemen met cassetjes, maar dat heb ik hier al eens geschreven denk ik.
Dat doe ik nog steeds.Om dan te zitten vloeken dat die rotte dj te lang of te vroeg begon te praten terwijl het liedje nog bezig was