Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Of Topshots.De flippo's en zappers

MOET JE KEER DEN BESTEN WETEN NICO ED EEN BMW GEKOCHT EN JE JE DURF GEEN AUTO STRADE DOEN ZOEJN GEEN VIJF FRANG GEVEN VINT GRTZ PEDRO
TWEE DRONKAARS VAN TLEEUWKE ZATEN WEER UIT TE DAGEN AAN DE CAPRI MAAR NOOIS GEPEISD DAT PEDROTJE ER GING ZIJN WAS VERRE BLEITINGE GRTZ PEDRO
Amai. Dat is bij mij al bijna 35 jaar geleden.Ik kwam vandaag toevallig mijn oude knikkers nog tegen van in de lagere school. Waar is de tijd zeg![]()

Haha, ik had zo’n 2 dozen van Ijsboerke-ijs vol. Dat waren 2 liter dozen denk ik.Amai. Dat is bij mij al bijna 35 jaar geleden.
we deden op een gegeven moment niks anders op school.
Ik heb er toch wel in de tijd veel afgetroggeld![]()
Amai. Dat is bij mij al bijna 35 jaar geleden.
we deden op een gegeven moment niks anders op school.
Ik heb er toch wel in de tijd veel afgetroggeld![]()
. 
Het verwonderd mij dat jullie dat nog deden.Haha zo lang is het bij mij niet geleden, eerder een dikke 15 jaar geleden in mijn geval.
Ik weet nog dat ik een keer mijn pennenzak met knikkers liet vallen op de speelplaats en al mijn knikkers weg waren (allemaal gepakt door andere kinderen natuurlijk) en ik zo verdrietig was en ik toen van iedereen uit mijn klas mooie knikkers kreeg in de plaats
Vraag me af of er eigenlijk nog geknikkerd wordt tegenwoordig, zal wel niet nu alle kinderen met een smartphone rondzeulen

en van die blauwe: smurfenDie hadden bij ons ook allemaal een naam: waterspikkels, gewoontjes, piraatjes, tornado's... Vooral die eersten waren veel waard, terwijl iedereen er daar vollenbak van had.

Ah gij waart toen dus ook al ne rareZo van die 9V batterijen uit uw speelgoed halen en dan met uw tong aan likken. Kreeg je zo'n heerlijk schokje dat juist een sweet spot was. Niet te weinig en niet te veel.
![]()
.Ik herinner mij iet van "bolo's" en "bolquetten"Die hadden bij ons ook allemaal een naam: waterspikkels, gewoontjes, piraatjes, tornado's... Vooral die eersten waren veel waard, terwijl iedereen er daar vollenbak van had.

Ik wist dat ik niet alleen wasik deed da ook, ik lik daar trouwens nog altijd es aan als ik dat model van batterij in mijn handen heb![]()