Waar ben jij nostalgisch naar?

Met de huidige match Brazilië-Marokko: de Braziliaanse WK-selectie van 2002: Ronaldo, Rivaldo, Ronaldinho, Kaka, Denilison, Cafu, Roberto Carlos.... Zelfs Juninho gewoon op de bank. En die van 1998 moest niet onder doen.

Met de huidige match Brazilië-Marokko: de Braziliaanse WK-selectie van 2002: Ronaldo, Rivaldo, Ronaldinho, Kaka, Denilison, Cafu, Roberto Carlos.... Zelfs Juninho gewoon op de bank. En die van 1998 moest niet onder doen.
Dat was idd een zot elftal. Wat een spelers, zat er telkens met open mond naar te kijken. Maar die idolatrie vermindert wel met het ouder worden. Voor hetzelfde geld vallen de tieners van vandaag in zwijm voor spelers als Raphinha of Endrick, spelers waarvan gezegd wordt dat die bijlange niet het niveau van Rivaldo & co benaderen.

Ik vergelijk het een beetje met een BV. Als kind kwamen die precies van een andere wereld, als je die in het echt zag: WAAAAAAAW! Terwijl je nu, zoveel jaren later, denkt: 'Dat is ook maar een mens.'

73c12b18e0707f100dba6b5102add2bd.jpg

En dat terwijl Brazilië in 2002 onterecht wereldkampioen is geworden. :unsure:
Nog altijd pissig over die onterecht afgekeurde goal van Wilmots. :sop:

Nothing beats Fifa 99 :tongue:
Als klein ventje op de pc veel Fifa 97 gespeeld. Tot ik op een dag van een oudere neef eens Fifa 99 mocht lenen. Die intro. Dat moment op 0:50 als Rockafeller Skank begint. :love: Ik bakte van dat spel werkelijk niks en ik heb sindsdien ook geen Fifa meer gespeeld, maar die intro blijft mij voor altijd bij. Als 10-jarige snotneus, spelend op een Pentium II met Windows 95 dacht ik dat graphics nooit nog beter konden worden dan in dat introfilmpje. :laugh:

Ik op cafe in kortrijk, net voor mijn mondeling examen. Toegekomen op mijn mondeling half zat en met mijn wenkbrauw half afgefikt omdat mijn aansteker niet werkte en toen ik erin keek hij plots wel werkte.
Dan de voorbereiding op papier voor de helft niet ingevuld omdat ik niet door had dat het recto verso was tot ze vragen begonnen stellen die niet op dat blad stonden.
Wel het beste examen van heel de klas afgelegd, moest ik misschien meer gedaan hebben op die manier.

Ik op cafe in kortrijk, net voor mijn mondeling examen. Toegekomen op mijn mondeling half zat en met mijn wenkbrauw half afgefikt omdat mijn aansteker niet werkte en toen ik erin keek hij plots wel werkte.
Dan de voorbereiding op papier voor de helft niet ingevuld omdat ik niet door had dat het recto verso was tot ze vragen begonnen stellen die niet op dat blad stonden.
Wel het beste examen van heel de klas afgelegd, moest ik misschien meer gedaan hebben op die manier.
Zo moeilijk was dat daar nu ook niet he. :unsure:

Zo moeilijk was dat daar nu ook niet he. :unsure:
Haha Nenee was daar niet 😂. Ik was daar gebuisd voor die opleiding waar we samen zaten en had herexamen. In mijn herexamen waren het meerkeuzevragen en had ik weer 49% (je zag direct het resultaat). Ik heb dan de boel afgesloten en opnieuw begonnen en overal het andere antwoord gegeven en had dan 51% 😂.

Ik kan me niet herinneren dat ik hier ooit naar geluisterd heb voor het misschien enkele maanden geleden eens een suggestie was op YouTube. Maar *iets* aan dat geluid zorgt voor een sterk gevoel van nostalgie. Misschien dat ik dit effectief als kind vaak heb gehoord ofzo.

Ik kan me niet herinneren dat ik hier ooit naar geluisterd heb voor het misschien enkele maanden geleden eens een suggestie was op YouTube. Maar *iets* aan dat geluid zorgt voor een sterk gevoel van nostalgie. Misschien dat ik dit effectief als kind vaak heb gehoord ofzo.
de song heeft sowieso iets weemoedig/nostalgisch, was een grote hit in 1994, is veel gecoverd en is veel gebruikt in series/films

In 2013, Vulture named "Fade into You" the most overused song in film and television, giving examples such as Gilmore Girls, CSI: Crime Scene Investigation, The Following, Psych, Starship Troopers and End of Watch. The song was used in several additional films and television shows, such as American Horror Story: Hotel, Showtime's Yellowjackets, ABC's Desperate Housewives, Netflix's Virgin River, Hulu's Dopesick and The Handmaid’s Tale, and Amazon Prime Video's Catherine Called Birdy.

tzou dus wel kunnen dat ge het effectief al gehoord hebt als kind :p.

Terug
Bovenaan