Waar ben jij nostalgisch naar?

am-i-crazy-or-does-duke-nukem-3d-not-hold-up-as-well-as-v0-9tuodmsslike1.jpg

Gespeeld tot elke pixel in het spel gezien was!

Ballonwedstrijden, als in: hang dit kaartje aan een ballon en wie het verst geraakt krijgt een prijs.
Dat wordt zeker ook niet meer gedaan? (kan ik wel begrijpen, al die plastic in de natuur)

Ballonwedstrijden, als in: hang dit kaartje aan een ballon en wie het verst geraakt krijgt een prijs.
Dat wordt zeker ook niet meer gedaan? (kan ik wel begrijpen, al die plastic in de natuur)
Een hele dag uitkijken naar dat moment op het einde van de schooldag om die dingen de lucht in te laten. :love:

Dit gaat nu belachelijk klinken, maar omroepers mis ik wel, en al zeker de schuun moksjes van VT4, of whatever die omroep juist noemde.

En nu ook bv. bij het overlijden van margriet, zelf geen tekstje of persoonlijke touch, gewoon start die tribute aflevering.

Gewoon een stem die zegt van, naar aanleiding van...brengen we vandaag een eerbetoon aan... Ge moest het maar op HLN gelezen hebben...

En teletekst mis ik enorm, al was het maar voor sportuitslagen en dergelijke. Tis niet alsof dat zo'n recources vraagt eh.

Ik begin stillekes aan van den ouwe stempel te worden denk ik.

Dit gaat nu belachelijk klinken, maar omroepers mis ik wel, en al zeker de schuun moksjes van VT4, of whatever die omroep juist noemde.

En nu ook bv. bij het overlijden van margriet, zelf geen tekstje of persoonlijke touch, gewoon start die tribute aflevering.

Gewoon een stem die zegt van, naar aanleiding van...brengen we vandaag een eerbetoon aan... Ge moest het maar op HLN gelezen hebben...

En teletekst mis ik enorm, al was het maar voor sportuitslagen en dergelijke. Tis niet alsof dat zo'n recources vraagt eh.

Ik begin stillekes aan van den ouwe stempel te worden denk ik.
Trampoline girls.

*drops mic*

Nu het overlijden van Margriet Hermans jammer genoeg actueel is; die spelprogramma's op BRT1 in de jaren '90 en dan in het bijzonder Zeg Eens Euh en De Drie Wijzen.
Zeg Eens Euh dan vooral met Emiel Goelen, Margriet Hermans, Koen Crucke en Jaak Pijpen. De Drie Wijzen met Jacques Vermeire, Gerty Christoffels en Walter Grootaerts. Was bijzonder, want dat werd dan in de week rond 20:30 uitgezonden en dan mocht ik al eens wat langer opblijven. Kon je ook mee blijven lachen.
Een tijdje geleden hebben ze die twee formats dan nog eens in een hedendaags jasje gestoken, maar de magie was weg.

Heerlijk gewoon.

Terug
Bovenaan