808 State
Well-known member
Afgelopen weekend heb ik wat opgeruimd bij mijn ouders en ben ik op de videorecorder en een hele doos vol VHS tapes gestoten. Veelal Disney films maar ook eigen opnames van op de tv en andere dingen. Een geluk dat wij hier nog een tv hebben staan met een scart ingang want ik wou toch nog eens zo een video bekijken. Ik heb hier toen de Aristokatten opgezet en er nog eens naar gekeken. Alleen al die typische begintune met info over auteursrechten flitste mij direct terug naar de jaren 90. Vergeleken met vandaag zijn dit toch echt films waar je aan ziet dat er echt een ziel in zit, hier is enorm veel werk ingestoken gezien deze nog met de hand getekend werden. Ook de muziek in die Disneyfilms was altijd wel een hit.
Al die 3D animatiefilms van vandaag de dag doen mij echt niets meer, en dan spreek ik nog niet over gen AI toestanden die op ons afkomen. Het aanbod voor kinderen is er tegenwoordig ook gewoon over, en allemaal eenheidsworst. Ik denk dat ik hier de komende herfst regelmatig eens zo een oude Disneyfilm ga opzetten.
Al die 3D animatiefilms van vandaag de dag doen mij echt niets meer, en dan spreek ik nog niet over gen AI toestanden die op ons afkomen. Het aanbod voor kinderen is er tegenwoordig ook gewoon over, en allemaal eenheidsworst. Ik denk dat ik hier de komende herfst regelmatig eens zo een oude Disneyfilm ga opzetten.