kaydoh
Well-known member
AkkoordLink geopend. En nostalgisch nu naar een tijd waarin je voor een clipje van 3 seconden op Youtube niet eerst reclame van 15 seconden lang moet doorstaan.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
AkkoordLink geopend. En nostalgisch nu naar een tijd waarin je voor een clipje van 3 seconden op Youtube niet eerst reclame van 15 seconden lang moet doorstaan.

Wat een comment daar op youtube. XDHet ICQ geluidje.
Via ICQ een ex leren kennen, een Spaanse, hebben maanden gechat zonder nog maar elkaar eens te zien, is ongezien nu, na een 6 maanden toch maar eens ne foto gestuurd, resultaat, 7 jaar samen geweest, en bijna mee verhuisd naar ginder.
Goeie tijden.
Scheldtirades van op ICQ werden op het forum gecopy-paste en daar verder uitgevochten. 
Twilight 4 the WinMidden jaren 90 had je van die compilatie CDroms met pc games op. die kwamen elke maand uit.
Niet echt legaal, maar wat was het heerlijk om vrijdagavond de pc op te spinnen, die cdrom er in en hopen dat de games werkte. het was snel zondagavond![]()

Dat was het inderdaad! https://twilight-cd.com/ net gevonden. Heerlijk!Twilight 4 the Win![]()
Was een nederlander btw die daar achter zat, tot ze hem aangeklaagd hebben voor 1.5 miljoen verlies.Dat was het inderdaad! https://twilight-cd.com/ net gevonden. Heerlijk!

Idem, ooit toen ik 13 was mijn eerste lief daar op gevonden terwijl we minigolf zaten te doen in die roomChatrooms, toen die nog bestonden. Ik heb daar mijn eerste lief leren kennen, lang lang geleden. En redelijk wat mensen op MSN Messenger gehad waar ik uren mee chatte. Heb ook nog eens een Amerikaanse crush gehad via zo'n chatroom. Soms ben ik wel benieuwd wat er van al die mensen nog geworden is.

Midden jaren 90 had je van die compilatie CDroms met pc games op. die kwamen elke maand uit.
Niet echt legaal, maar wat was het heerlijk om vrijdagavond de pc op te spinnen, die cdrom er in en hopen dat de games werkte. het was snel zondagavond![]()

Pubers die voor het eerst liefde en relaties ontdekken.Tabby wordt dus getapt. En houd er een aardige stuiver aan over hoop ik voor haar.Resultaat : ne kameraad van vroeger zijn doodprentje gevonden en Tabby, waar ik een grote crush op had die nu door een dildo machine geneukt wordt op Onlyfans. Life is weird yo

Echt zalig. We hebben wellicht een jaar of 10 reizen gedaan zonder dat die kunnen gelinkt worden aan muziek, en met die laatste reis was dat eindelijk opnieuw gelukt.