Enkel de avond voor het examen misschien vijf minuutjes geoefend. Was dat los vergeten.Een hele vakantie een fluit aan je mond zetten? Ik kan me voorstellen dat je daar niet zo tuk op was.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enkel de avond voor het examen misschien vijf minuutjes geoefend. Was dat los vergeten.Een hele vakantie een fluit aan je mond zetten? Ik kan me voorstellen dat je daar niet zo tuk op was.

Daar zouden ze kunnen naar fluitenEen hele vakantie een fluit aan je mond zetten? Ik kan me voorstellen dat je daar niet zo tuk op was.

heerlijk! In mijn studententijd noemden we het altijd 'Rivier' cola, gemaakt met smerig water uit één of andere rivier (die zoals je ziet op het blikje staat) en daarom was die troep zo goedkoopBlikjes River Cola aan 7 Bfr in den Aldi. Toen je daar met duizend frank nog een kar volledig kon vol laden.
![]()

TO was nog plezant. MO was pure hel. Je kan dat op een leuke manier geven, maar in het eerste middelbaar had ik een echte feeks voor dat vak. Die was zo zuur en gefrustreerd dat het geen naam had. We moesten alleen maar blokfluit spelen en als het test was, mocht je de naam van de noten niet eens onder de notenbalk schrijven. Was enorm streng en bij de minste foute noot was je al gebuisd. Heb dat jaar zelfs een vakantietaak voor dat vak gekregen. :')
Wel... ja? Da's gelijk zeggen "we moesten Frans spreken en als het test was, mochten we niet eens de vertaling erbij pakken"We moesten alleen maar blokfluit spelen en als het test was, mocht je de naam van de noten niet eens onder de notenbalk schrijven.

![]()
Huis van Alijn in Gent opent expo over jaren negentig: flippo's, reuzengsm's, cassettes, discotheken en foute outfits | VRT NWS Nieuws
In het Huis van Alijn in Gent start een nieuwe tentoonstelling over de jaren negentig met aandacht voor de trends, de mode en de maatschappelijke veranderingen van toen. Het is een nostalgische expo. "Het is de allerlaatste analoge periode, het einde van een tijdperk waar we nog echt...www.vrt.be
Is er ergens een website waar er een overzicht bestaat van al die verschillende flippo's en Topshots? Zou die nog eens willen zien eig.

![]()
Dit keer worden de beertjes minder belangrijk: Gloria Monserez en Bart Peeters blazen nieuw leven in ‘De droomfabriek’
‘De droomfabriek’ keert terug. Zevenentwintig jaar na het laatste seizoen blazen Bart Peeters (63) en Gloria Monserez (21) het format nieuw leven in. “‘<i>Een droomfabriekske doen</i>’, iedereen weet meteen wat dat betekent”, aldus Peeters die het verder met Gloria heeft over de...www.hln.be
Dit programma toch bijna wekelijks gekeken samen met mijn ouders en broer.