Waar ben jij nostalgisch naar?

7e1e1e0040068a1cf3fefcdbe599a1c2.jpg

Naar de tijden toen 4 seizoenen nog duidelijk merkbaar waren.
Naar de tijden van als de herfst aanbak, het ook herfst was en idem met de rest van het jaar.
Nu zijn we van een 9 maand durende en verweven winter/herfst die elkaar hebben uitgekotst opeens gegaan naar harte zomer.
Where the hell is de lente gebleven?😭
Wie heeft de lente gejat???

bah TO, ik haatte dat vak.
TO was nog plezant. MO was pure hel. Je kan dat op een leuke manier geven, maar in het eerste middelbaar had ik een echte feeks voor dat vak. Die was zo zuur en gefrustreerd dat het geen naam had. We moesten alleen maar blokfluit spelen en als het test was, mocht je de naam van de noten niet eens onder de notenbalk schrijven. Was enorm streng en bij de minste foute noot was je al gebuisd. Heb dat jaar zelfs een vakantietaak voor dat vak gekregen. :')

TO was nog plezant. MO was pure hel. Je kan dat op een leuke manier geven, maar in het eerste middelbaar had ik een echte feeks voor dat vak. Die was zo zuur en gefrustreerd dat het geen naam had. We moesten alleen maar blokfluit spelen en als het test was, mocht je de naam van de noten niet eens onder de notenbalk schrijven. Was enorm streng en bij de minste foute noot was je al gebuisd. Heb dat jaar zelfs een vakantietaak voor dat vak gekregen. :')
Een hele vakantie een fluit aan je mond zetten? Ik kan me voorstellen dat je daar niet zo tuk op was.

Terug
Bovenaan