Fuiven die nog echt fuiven waren ( early 2000's ) waar niet iedereen op social media zit te zien de halve avond met hunne kop omlaag en niet elke fuif vol liep met Guido's en Barbies maar gewoon met de hete mokkes van uw school of stad en er gewoon goede muziek en mediocre bier was voor overpriced bonnekes en niet alles hashtag dit en dat was de hele avond.
Nu zijn zulke fuiven zowiezo al bijna 10 jaar wel dood en begraven als concept maar zelfs als zouden die nog bestaan zou het toch naar ze zak zijn door smartphones en social media, living in the moment bestaat niet meer.
Gelijk van dat volk dat naar een concert of festival gaat en met hunne telefoon staat te recorden boven hunne kop, gene 1ne aap die dat ooit erna terug ziet met krakende bass op zijn telefoon en zegt '' ah ja das een graaf filmpke ''
Dat is nu enkele jaren dat ik weinig fuifposters zie rondhangen eigenlijk... Worden er dan nergens nog chirofuiven gehouden ofzo?
Ofwel valt het mij gewoon niet meer op omdat ik eruit ben gegroeid en niet meer op school zit ofzo?

)

.