Volledige Desktops Vorige gamepc: I5-8400, 16GB DDR4, GTX 1080, ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
29/11/2021 @ 18.00 u

Fervet opus

Member
iTrader: 100% (42/42)
Algemene informatie/specificaties
Minimum 500 - Meeneem 650
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Berchem (Antwerpen), buiten LEZ, 2min van autostrade
Case: In Win 301 Mini-Toren Zwart
PSU : Antec Truepower 650
CPU: Intel Core i5 8400
KOELER: SCYTHE MUGEN
RAM: 16 GB G.Skill DDR4 Aegis 2x8GB 3000
MOBO: Gigabyte B360M D2V
GPU : Gibabyte GTX 1080 G1 Gaming

Bijkomende info: case komt standaard, bij aankoop, zonder fans maar zitten 3 bitfenix 120mm in, 2 front & 1 back. Op de bovenkant zijn enkele lichte krassen door onvoorzichtig af te kuisen...
Cpu-koeler is oudere versie van de mugen (een 3 of 4) heeft nog 1 coolermaster fan, andere bracket kwijt maar systeem blijft perfect koel
Voeding is semi modulair, meeste extra kabels heb ik nog wel maar die krijg je niet allemaal in de case kwijt.

Verkoop deze liefst zonder schijven (kwestie van veel formatwerk te besparen en niet alles te moeten reinstallen).


Reden verkoop: heb een andere GPU gekocht en wil de rest nu ook upgraden.

Afhalen in Berchem (Antwerpen), net buiten de LEZ (2min van autostrade).
Ik wil wel iets vroeger afsluiten indien het voor woensdagmiddag nog geregeld kan worden, anders ben ik pas vanaf 30/11 terug beschikbaar voor het af te ronden.

Indien weinig respons gooi ik hem ook op 2dehands, tweakers en FB market, dan zal ik links posten.

Ik dacht aan minimum 500 en meeneem 650
 
Laatst bewerkt:
Welja ik heb nog een Samsung 980 M.2 NVME 1TB SSD besteld voor €69 voor in een ander pctje, maar dat kan ik er ook wel insteken en dan aan die prijs verkopen. Daar kan ik dan uiteraard ook de factuur van bijsteken.
 
Dat is een fair bod op de GPU maar met die richtprijs was ik zelf ook aan mijn minimumprijs gekomen voor het systeem. Voorlopig gaat mijn voorkeur dus naar het bod van Jelle. Anders blijf ik met een 'ouder' systeem over zonder gpu dat is ook moeilijk te verkopen.

10euro extra voor de gpu gaat mijn gedacht ook niet veranderen :).
 
Zoals in topicstart stond niet veel online deze dagen. Heb er nog is over nagedacht ook, behalve als ik van de rest afgeraak hou ik mij aan jelle zijn bod. Moest dat toch afspringen laat ik iets weten:).
 
550 afgehaald

Btw: Mocht je twijfelen over mijn iTrader, was vroeger sinds 2002 lid en had 40 (100% iTrader). Was alleen te laat met die overstap naar dit platform en was dus alles kwijt
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan