Voorstellen om koopkracht te verhogen

(Artikel van 4j geleden dan nog)
Ik draag al 4 jaar nog steeds het zelfde maandverband, dus ik sta een 4 jaar achter. Maar de essentie ging er om, om de koopkracht te verbeteren. De vraag is, wordt dit dan effectief ook gebruikt? :D
 
Ik draag al 4 jaar nog steeds het zelfde maandverband, dus ik sta een 4 jaar achter. Maar de essentie ging er om, om de koopkracht te verbeteren. De vraag is, wordt dit dan effectief ook gebruikt? :D
Ik gebruik al een jaar of 8 wasbaar maandverband en ben zeker niet de enigste.
Al is de reden ertoe vaak niet uitsluitend ecolgisch of economisch.
Ik ben allergisch aan "normaal" maandverband, daar krijg ik een geïrriteerde huid van. Er zijn fb-pagina's voor dat soort zaken en ik schat dat +-30% van de gebruikers dat ook om die reden gebruikt.
De stap naar wasbare luiers was dan ook veel logischer voor ons toen onze dochter kwam en ook dat is iets dat aan populariteit wint. Voor zover ik weet zijn we op dit forum met 2 die uitsluitend wasbare luiers hebben gebruikt en 2 of 3 die wasbaar met wegwerp combineren.
Wasbaar maandverband of menstruatieslips worden ook door andere dames hier gebruikt, maar bijna uitsluitend in combinatie met een menstruatiecup. Wat dus het equivalent is van een wasbare tampon. 😁
 
Laatst bewerkt:
Het zijn voornamelijk de lagere klassen (specifiek het gepeupel, het plebs, en het schorem) die hier last van hebben. Dus kunnen we best specifieke maatregelen nemen door joggingsbroeken, raamprostitutie, en schlagermuziek goedkoper te maken.
Of we kunnen met die lagere klasse wat anders doen. Monthy Python was visionair op dat vlak, en geven aan hoe je die lagere klassen kan elimineren
 
Die voorstellen van de experts horen hier ook thuis denk ik :rofl:

Mss ineens ook maaltijdcheques enkel te gebruiken voor 'ontbijt'?
 
Bij het rukken in een zakdoek schieten, zo spaar je papieren zakdoekjes uit, keukenrol en dergelijke en je zorgt er voor dat er minder bomen worden omgekakt.
'k Wist niet dat dat zo'n wijdverspreid probleem was?
 
Terug
Bovenaan