Voorjaar 2024

Als jij aan 95% aan het rijden bent en er komt iemand voorbij die doet alsof jij stilstaat dan kan je spreken van een bepaald niveauverschil.

Natuurlijk het is nog ver en pech rijdt ook nog mee. 18s is niks als je platrijdt.
Ik zou dat ook denken maar als je ziet het moment dat MVDP versnelt zit de rest al op het tandvlees en krijgt precies amper dat blad nog rond. Toch echt een groot verschil.

Moest dit Van Aert geweest zijn zat iedereen die hier aan het klagen is te toeteren over Merckxiaans en"straf nummer" en "wat een kampioen"

Dit is allemaal niet nieuw eh. Kijk naar Museeuw en Mapei in de jaren 90, Boonen sommige jaren, Gilbert in zijn top jaar, etc

Als je hier nu een fitte Van Aert, Stuyven, De Lie, ... hebt kan je toch nog weerwerk bieden. Perdersen alleen gaat het niet trekken.

Probleem is natuurlijk ook dat bij de beste 5 in koers er 3 van Alpecin zitten. Zolang die 2 daarachter iedereen kunnen counteren gaat er nooit deftig achtervolgd worden.
Als ze op Mons en Pevele geen groepje zonder Alpecins kunnen vormen, is't gedaan

Als je hier nu een fitte Van Aert, Stuyven, De Lie, ... hebt kan je toch nog weerwerk bieden. Perdersen alleen gaat het niet trekken.
Een Stuyven is goed om mee te draaien met Pedersen. Maar die kon nooit mee met MVDP natuurlijk.
Maar vergeet niet dat Philipsen en Vermeersch ook nog mee zijn. Dus echt verschil maken, ik twijfel eraan.

De Lie, tgoh ik weet niet hoor.
Enkel WVA zie ik realistisch meekunnen. Maar deze MVDP rijdt echt wel heel hard hoor.

Moest dit Van Aert geweest zijn zat iedereen die hier aan het klagen is te toeteren over Merckxiaans en"straf nummer" en "wat een kampioen"

Dit is allemaal niet nieuw eh. Kijk naar Museeuw en Mapei in de jaren 90, Boonen sommige jaren, Gilbert in zijn top jaar, etc

Bij Boonen kostte het zichtbaar moeite. Bij VDP weet je al voor de start dat hij gaat winnen. Hij lacht de rest gewoon uit. Precies tegen neoprofs dat hij moet rijden.

Een Stuyven is goed om mee te draaien met Pedersen. Maar die kon nooit mee met MVDP natuurlijk.
Maar vergeet niet dat Philipsen en Vermeersch ook nog mee zijn. Dus echt verschil maken, ik twijfel eraan.

De Lie, tgoh ik weet niet hoor.
Enkel WVA zie ik realistisch meekunnen. Maar deze MVDP rijdt echt wel heel hard hoor.
True, enkel Wout had een kans(je) gemaakt, maar met die namen heb je tenminste iets dat een achtervolging genoemd kan worden.

Terug
Bovenaan