Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meh Lidl moet rijden nu en zij moeten nergens een poot uitstekenDomme tactiek toch van Alpecin..
Een echte tacticus jij!Domme tactiek toch van Alpecin..
Tja op dit moment heeft Lidl 0% kans om te winnen en Alpecin 33%. Maar het is roubaix natuurlijk, voor hetzelfde geld rijdt hij lek straksEigenlijk moet Lidl nu niet rijden. No way dat Alpecin vertrouwt op Vermeersch![]()
Die *ding ding ding ding ding ding* die daar constant bij de commentatoren wordt opgepikt begint zo stillekes aan wel mijn kloten uit te hangen.![]()
Lol.Waarom reed Van Der Poel er dan achter? Het is toch niet de ideale renner voor Alpecin. Had Philipsen mee geweest was het al gedaan… Ze hebben nu geluk dat Pedersen nog een ploegmaat had anders zaten ze echt in een moeilijke situatie want ik zou niet geweten hebben wie er dan zou rijden.
Mja maar wie gaat daar rijden, en die dat moeten rijden kunnen die op tegen vdp ?Als hij vanaf hier solo gaat dan is dat toch lang hoor.
Kan je dit houden, lastig denk ik dan.
Nee, die kunnen mee. Hadden gewoon geen goesting >.>Als je de verbetenheid en acceleratie ziet van MVDP zou je toch denken dat de rest ligt te slapen, of kunnen die gewoon niet mee?
Als jij aan 95% aan het rijden bent en er komt iemand voorbij die doet alsof jij stilstaat dan kan je spreken van een bepaald niveauverschil.Als je de verbetenheid en acceleratie ziet van MVDP zou je toch denken dat de rest ligt te slapen, of kunnen die gewoon niet mee?