Voorjaar 2024

Hij moet gewoon anticiperen en in de vroege vlucht kruipen, dan is er misschien wel wat mogelijk.

We hebben al sterkere edities gehad inderdaad. MVDP torenhoog favoriet.
Temeer omdat sommige andere toppers hun wonden nog likken of toch geen hoogvorm (meer) hebben: Pedersen, Küng, Van Baarle, Laporte, ...

Het is misschien nog wel uitkijken naar Milan. Politt was ook niet slecht in de ronde, misschien kan hij zijn prestatie van een paar jaar geleden herhalen.
**** al die valpartijen , de grootste concurrent lijkt idd gewoon Philipsen te zijn , of een Merlier die ons verbaast.

Merlier zijn beste plaats in PR is 23e op 5:36. Nee, daar geloof ik niet in. Die gaat nog rapper naar de Tour mogen dan dat hij podium rijdt in Roubaix.

Ik ga iets in de groep gooien, het is maar een hersenspinsel maar het is geen ondenkbaar scenario.

Stel MVDP wint na de ronde ook nog Roubaix, de Amstel en LBL. En laat ons er even vanuit gaan dat Pogacar in Luik niet top is waardoor hij kan winnen. Want voor er reacties komen dat Pogacar hem er op elke helling kan afkletsen :p

Kunnen we dan spreken van een geslaagd jaar? Een magistraal jaar?
Of overheerst dan toch het gevoel van gebrek aan concurrentie?
3 monumenten in 1 jaar dat is weer een lekker lijstje om op te staan natuurlijk. Ook al is het in een onthoofd deelnemersveld.
Maar goed dat kan je ook over LBL 2023 zeggen, Pogacar start dan wel maar valt al snel uit waardoor de concurrentie voor Evenepoel ook niet meer zo sterk was ineens.

Laatst bewerkt:
Er zijn inderdaad minder mannen die er met kop en schouders bovenuit steken, maar al die renners die wij ‘subtoppers’ noemen zijn ook een voor een enorme klasbakken. We zijn gewoon enorm veel gewoon de laatste jaren qua suprematie van de grote 2/3/4…

Dus ook al haal je die statistiek dit jaar, dat vind ik quasi even waardevol. We vinden het allemaal wat te normaal op de duur.

Pidcock doet mee inderdaad 🎉
Zo krijg ik toch nog genoeg renners aan de start voor de wielermanager.
Nog maar weinig over gebabbeld maar morgen ook volle bak rugwind tussen Compiègne en Roubaix. (Vroeg) Aanvallen zal lonen!

Pedersen doet zonder twijfel mee voor de overwinning morgen, en Rex top 5 of zelf meer ?!

Bettiol, weet niet goed wat we daar kunnen van verwachten, op niveau natuurlijk, ma eerste keer Roubaix ooit op zen 30ste?

Laatst bewerkt:
Pedersen doet zonder twijfel mee voor de overwinning morgen, en Rex top 5 of zelf meer ?!

Bettiol, weet niet goed wat we daar kunnen van verwachten, op niveau natuurlijk, ma eerste keer Roubaix ooit op zen 30ste?

Een Colbrellitje doen. PR is echt zo'n koers waarin als het meezit een verrassende naam heel ver kan geraken.

Sonny was echt geen verrassing in 2021, was de enige die Remco kon volgen op het EK toen

Que? Dat EK was een heuvelrit in Trento die PR was zijn eerste en enige deelname aan PR. Hoe was dat geen verrassing? Dat hij in vorm was ok maar die jongen was nog nooit in de buurt gekomen van een podium in een monument om dan bij zijn eerste deelname PR te winnen.

Terug
Bovenaan