Voorjaar 2024

Het ziet er nu toch minder goed uit bij Wout en het verval loopt beetje bij beetje toch op ...

Mathieu gaat bij de aankomst zeker 1 min hebben op Wout en 2m30 op de rest :tongue:

Zoals verwacht is MVDP ook gewoon enorm goed. En dan claimt hij zich nog niet top te voelen - dat gaat wat geven volgende zondag.

Langste solo win voor VDP dit zeker. Kan me niet meteen een lange solo van hem herinneren of misschien in de ENECO ooit?

Zonder ongelukken gaat er toch weer niets te doen zijn aan VDP in de ronde. Tis een pijnlijke vaststelling voor van Aert, maar er is gewoon niets aan te doen.

Je moet toch een fanboy met oogkleppen op zijn om het te steken op de val. Op elke helling vandaag/in de Vlaamse Ardennen is Matje sterker dan Wout, en zelfs als ze tientallen kilometers man tegen man rijden in de finale loopt Mathieu uit(terwijl brommeren de sterkte van Wout is)
Die val op de Paterberg is een non-event, anders had Matje hem er wel afgereden op de Oude Kwaremont hoor.

Van der Poel was gewoon de sterkste vandaag, daarna Wout, en daarna de rest van het peloton. Volgende week in Vlaanderen wint Wout niet. Ofwel Van der Poel, ofwel een derde man.

Je moet toch een fanboy met oogkleppen op zijn om het te steken op de val. Op elke helling in de Vlaamse Ardennen is Matje sterker dan Wout, en zelfs als ze tientallen kilometers man tegen man rijden loopt Mathieu uit. (hoewel brommeren de sterkte van Wout is)
Die val op de Paterberg is een non-event, anders had Matje hem er wel afgereden op de Oude Kwaremont hoor.
niet persé natuurlijk. Aanklampen is makkelijker dan zelf tempo te moeten rijden op zo'n beklimming. Het leek alvast dat Vdp de sterkste van de 2 was maar die val zorgt er wel voor dat we nog hoop mogen hebben voor een tweestrijd zondag

Je moet toch een fanboy met oogkleppen op zijn om het te steken op de val. Op elke helling vandaag/in de Vlaamse Ardennen is Matje sterker dan Wout, en zelfs als ze tientallen kilometers man tegen man rijden in de finale loopt Mathieu uit(terwijl brommeren de sterkte van Wout is)
Het terugkomen na de val kan wel een impact hebben op het vroeger breken tijdens het man tegen man rijden, helemaal een non-event vind ik het dus niet.

Daarnaast denk ik ook wel dat MVDP dit had gewonnen zonder de val.

Batterijtje van zijn motor begaf het toen gewoon, denk ik :unsure:

Wout zal vooral moeten hopen op P-R zo te zien.
Tcho ja... Vlaanderen moet alt gereden worden natuurlijk. Van Avermaet is ooit als grote favoriet gestart, zat nog voor de finale aan de kant met een breuk.

Je wenst dat niemand toe maar het kan altijd... ook een platte band op een slecht moment kan game over zijn. Mathieu kan wel wat rechtzetten maar er zijn wel grenzen.

Terug
Bovenaan