Nattefrost
Well-known member
Dit zegt toch ook wel iets over de vorm van van Aert. Slecht is het duidelijk ook niet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar moeilijk conclusies aan te hechten.niet onbelangrijk
Overduidelijk in heel goede vormDit zegt toch ook wel iets over de vorm van van Aert. Slecht is het duidelijk ook niet.
jij kijkt toch ookJammer van de val , maar VDP zal dit niet meer verliezen. Van Aert sterk in de comeback, maar VDP toch nog sterker .
PS : moeten al die toeschouwers niet werken? Tis vrijdag.

Thuiswerk héJammer van de val , maar VDP zal dit niet meer verliezen. Van Aert sterk in de comeback, maar VDP toch nog sterker .

Jij zit toch ook te kijken?Jammer van de val , maar VDP zal dit niet meer verliezen. Van Aert sterk in de comeback, maar VDP toch nog sterker .
Thuiswerk hé![]()

Sowieso ditThuiswerk hé![]()

Ik werk dan ook nietJij zit toch ook te kijken?
maar ik dacht dat ik een uitzondering was ..Bij ons hadden er ook nen hoop verlof, ik heb derstraks op den bureau ook gewoon zitten kijken op mijn 3de schermJammer van de val , maar VDP zal dit niet meer verliezen. Van Aert sterk in de comeback, maar VDP toch nog sterker .

Komt toch van 10 seconden voor de karnemelkbeekstraat. Nu blijft het op 22 seconden en dan moeten we nog de Tiegemberg krijgen waar VDP in het voordeel is (als we de vorige helling mogen geloven)Het gat is heel stabiel, en met nog zoveel KM te gaan... Benieuwd wie eerst gaat breken. Tiegem zal gevaarlijk worden voor Wout.
Ja op de hellingen wel, maar op het vlakke gaat het behoorlijk gelijk op.Komt toch van 10 seconden voor de karnemelkbeekstraat. Nu blijft het op 22 seconden en dan moeten we nog de Tiegemberg krijgen waar VDP in het voordeel is (als we de vorige helling mogen geloven)
nu toch 28 secondenJa op de hellingen wel, maar op het vlakke gaat het behoorlijk gelijk op.