Voorjaar 2024

Wel eigen schuld, maar jammer... ook voor de wedstrijd
De val zelf wel, maar daarvoor was er toch heel veel gewring om hem nog voor te schieten. Kung zwiept daar ook nog wel last minute voor zijn wiel, waarschijnlijk was hij daar even door van de wijs.

Ik wil niet zeggen dat het niet zijn eigen fout is, maar het respect van de rest was toch ook zoek.

De val zelf wel, maar daarvoor was er toch heel veel gewring om hem nog voor te schieten. Kung zwiept daar ook nog wel last minute voor zijn wiel, waarschijnlijk was hij daar even door van de wijs.

Ik wil niet zeggen dat het niet zijn eigen fout is, maar het respect van de rest was toch ook zoek.
Kung gaat naar het gootje en Van Aert zat daar nog een stuk achter aangezien hij de weg kan opspringen. Dit zou niet mogen gebeuren :(

edit: Jorgensen moet nu toch volle bak op kop rijden. Dit snap ik nu weer niet van Visma

Benieuwd wat het verschil is na de Kwaremont. Denk dat Wout er toch goed aan doet om zélf geen te bruuske versnelling te doen op de Kwaremont

Wout is wederom de 2e beste man in koers, maar veel win je daar niet mee natuurlijk...

Het feit dat deze twee zo ver boven de rest uitsteken, fnuikt toch het potentieel van een mooie koers een beetje. Er is toch zelden een derde hond die met het been gaat lopen.

Terug
Bovenaan