Voorjaar 2024

ah nee hé want Wout was met zijn verstand aan het rijden
Dan nog moet je Visma zijnde hier het spel spelen dat je kopman niet goed genoeg is tbh...

EDIT: Vreemde inspanning toch weeral van Van Aert hier... eerst denk je, gewoon geen benen vandaag om dan op zo'n onnodige manier weeral een cartouche te verschieten :unsure: Als je dan van der Poel al fluitend Tim Wellens uit het wiel ziet knallen... dan weet je wel hoe laat het sebiet gaat zijn.

De Lie toch weer zeer teleurstellend. Ok, die zat slecht gepositioneerd (wat ook geen excuus is, dat mag ook wel stilaan eens beter gaan), maar dan nog moet je in een groep van 30 man zitten hé.

Dan nog moet je Visma zijnde hier het spel spelen dat je kopman niet goed genoeg is tbh...

EDIT: Vreemde inspanning toch weeral van Van Aert hier... eerst denk je, gewoon geen benen vandaag om dan op zo'n onnodige manier weeral een cartouche te verschieten :unsure: Als je dan van der Poel al fluitend Tim Wellens uit het wiel ziet knallen... dan weet je wel hoe laat het sebiet gaat zijn.
Ging er toch vlotjes naar toe vond ik daarnet. Mist explosiviteit ivm Vdp maar dat is te verwachten

Dit leek me inderdaad nog even met het verstand koersen en nog niet tot echt op de limiet maar schijn kan bedriegen. Voor hetzelde geld was het van niet beter kunnen ook natuurlijk...
Beetje van beiden hé. MVDP is superieur op de hellingen, WVA kan hem nooit volgen, hooguit verschil zo klein mogelijk houden en er dan op het vlakke proberen naar toe te rijden solo. Maar wanneer is dat ooit gelukt?

Zal intussen wel door hebben dat het geen avance is om hem proberen te volgen op de hellingen allicht. Als ik hem was zou ik ook vooral mikken op ploeggenoten/Trek om het verschil zo klein mogelijkt e houden. 1 tegen 1 verliest hij toch altijd in Vlaanderen tegen Mathieu in vorm.

Ging er toch vlotjes naar toe vond ik daarnet. Mist explosiviteit ivm Vdp maar dat is te verwachten
Ja maar hij moet eens proberen om de rest (Jorgenson zeker) er te laten achter rijden. Benoot laat daar de rest ook terugkomen. Rare koers van Visma.

Dit was voor Van Aert duidelijk wel vol en dat op een helling waar de draft toch nog een serieus voordeel geeft... dat beloofd voor de Kwaremont.

Girmay begint er ook weer wat door te komen. Voor de rest de normale (zoals vorig jaar) waarde verhoudingen lijkt me.

Stationsberg is 'maar' ne procent of 5... de snelheid ligt daar nog héél hoog. De Kwaremont tikt 16% aan, daar ligt de snelheid toch wel een stukje lager en is de draft dus ook minder voordeel vs op kop rijden.
Kwaremont tikt nergens de 16% aan?
Paterberg die wel ja.

Terug
Bovenaan