Voorjaar 2024

Laporte zegt ook af voor Gent-Wevelgem
Kon zondag natuurlijk niet op cadeautjes rekenen... Wout is er niet bij :unsure:

In all seriousness: das fini voor Vlaanderen lijkt mij. Was al ziek in MSR, vandaag nog... ik verwacht die volgende week niet voor de RvV tbh. Voor Roubaix dat zou dan weer wel moeten kunnen. Dat is in principe ook een koers waar hij wel nog van goudwaarde zou kunnen zijn, al was het maar voor de eerste 180km oid.

Ze rijden blijkbaar voor op het snelste schema, dat belooft weer voor de voorbeschouwing en het moment we pas beelden gaan zien.

Op zich pakt de voorbeschouwing geen tijd van de beelden weg. Er zijn toch maar beelden vanaf 14u en dan plakt de vrt ervoor wat ze willen. Eurosport player begint zodra er beelden zijn en dat is ook pas om 14u.

Goh ja, veel gaan we niet missen hé. Ze zijn nu nog maar net goed en wel aan de heuvelzone begonnen en het is nog 110 km te gaan.

Van Aert slim om niet meteen mee alles te geven, maar zijn ploeg is toch wel zwak precies.

Van Aert slim om niet meteen mee alles te geven, maar zijn ploeg is toch wel zwak precies.
Dit leek me inderdaad nog even met het verstand koersen en nog niet tot echt op de limiet maar schijn kan bedriegen. Voor hetzelde geld was het van niet beter kunnen ook natuurlijk...

Dit leek me inderdaad nog even met het verstand koersen en nog niet tot echt op de limiet maar schijn kan bedriegen. Voor hetzelde geld was het van niet beter kunnen ook natuurlijk...
Hmmm... we zullen het straks dan wel zien op de Paterberg/Kwarement zeker... ?

Mathieu in ieder geval met de vingers in de neus lijkt het.

Wout heeft nu wel terug Benoot en Jorgenson precies. Geen Tratnik en Van Baarle?

Wout heeft nu wel terug Benoot en Jorgenson precies. Geen Tratnik en Van Baarle?

Van Baarle stond voor de taaienberg aan de kant met een lekke band, VLAB zich wat laten verrassen op de Taaienberg, ze zijn nu wel terug maar als ze verder rijden zat Wout alleen.

Hmmm... we zullen het straks dan wel zien op de Paterberg/Kwarement zeker... ?

Mathieu in ieder geval met de vingers in de neus lijkt het.

Van Baarle is lek gereden in aanloop naar de Kortekeer dus das game over wrs.

Terug
Bovenaan