Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pfoeh, een minuut op McNulty. Dat komt niet meer goed he.
Het feit Roglic zich eergisteren moest beperken tot binnen komen op de 3de rij van dat groepje is toch een stevige indicatie dat die niet super was... je kan natuurlijk niet alles dichtrijden maar als dat eindschot ziet en je weet dat ze boven komen op 10 seconden dan vraag je u wel af of je daar niet beter een tandje bij steekt.Remco zich echt wel gewoon laten ringeloren. Veel beter dan de rest in zijn groep. Dom, te veel naar Roglic gekeken?
Remco zich echt wel gewoon laten ringeloren. Veel beter dan de rest in zijn groep. Dom, te veel naar Roglic gekeken?
Pfoeh, een minuut op McNulty. Dat komt niet meer goed he.
De vorm is goed. Dat hij hier niet wint is jammer maar niet het einde van de wereld.Pfoeh, een minuut op McNulty. Dat komt niet meer goed he.

Niet meer of minder pech dan Jorgenson in de TTT natuurlijk en dat lijkt mij eerlijkheidshalve de taaiste klant te gaan worden voor eindwinst. Tenzij McNulty dit keer wel gewoon doet wat hij intrinsiek moet kunnen maar dat is altijd een vreemde vogel, kan vriezen en dooien bij hem.De vorm is goed. Dat hij hier niet wint is jammer maar niet het einde van de wereld.
Pech met de ploegentijdrit. Pech met de ingekorte rit morgen ..
Beter nu al een goeie vorm zo vroeg op het seizoen dan dat hij moet lossen he.
Mentaal zal het wel OK zitten bij Remco.
Maar we zullen wel zien zondag. De prijzen worden aan de meet uitgedeeld.
Kan altijd gebeuren, zeker in zo'n koersen van een week. Hoe vaak hebben we in de Dauphiné al niet van die vreemde slotettapes gezien waar het klassement nog volledig op zen kop gezet wordt door tactisch geblunder + een samenloop van externe factoren...Zegt nu zelf dat hij een tactische foutje maakte, allez een groot volgens hemzelf.
edit: Van Wilder binnengekomen op ruim 8 minuten
Is het ringeloren? Ik denk dat hij gewoon dacht dat Roglic sterker was en ze die groep wel gingen terugpakken. In retrospect had hij altijd moeten meeglippen natuurlijk. Leergeld.Remco zich echt wel gewoon laten ringeloren. Veel beter dan de rest in zijn groep. Dom, te veel naar Roglic gekeken?
Is het ringeloren? Ik denk dat hij gewoon dacht dat Roglic sterker was en ze die groep wel gingen terugpakken. In retrospect had hij altijd moeten meeglippen natuurlijk. Leergeld.
als je een tactische fout maakt dan laat je u ringeloren hé. Remco had de benen om mee te zijn maar besliste niet te reageren op Jorgensen en later ook niet op Skjellmose en McNulty. Jammer maar liever hier in de fout gaan dan in de TourIs het ringeloren? Ik denk dat hij gewoon dacht dat Roglic sterker was en ze die groep wel gingen terugpakken. In retrospect had hij altijd moeten meeglippen natuurlijk. Leergeld.
als je een tactische fout maakt dan laat je u ringeloren hé. Remco had de benen om mee te zijn maar besliste niet te reageren op Jorgensen en later ook niet op Skjellmose en McNulty. Jammer maar liever hier in de fout gaan dan in de Tour
Als Remco ooit de Tour wil winnen zal hij toch in de eerste plaats al mogen zorgen dat hij dergelijke rondjes als deze 'fluitend' wint.
Pogacar en Vingegaard zouden hier zonder pardon de vloer aanvegen met de concurrentie.

Remco lijkt mij ook direct niet de man om die 2 te kloppen op termijn in een GT, die zijn toch in dat werk een andere categorie. Als hij kan mikken op een podium zal het al mooi zijn. Zou de verwachtigingen op dat gebied toch niet te hoog leggen. Het verschil is ook wel dat Remco nog jonger is (zeker tegenover Jonas) en nu pas zijn 1e TDF rijdt.
Waar zeg ik dat hij daar niet op mag mikken?Als Evenepoel al niet mag mikken op de troon van Vingegaard wie dan wel? Pogacar kreeg er ook een pak rammel van de voorbije 2 jaar. Ayuso komt ook te kort tegen Vingegaard. Ze moeten er zich toch niet allemaal bij neerleggen dat Vingegaard de volgende 5 Tours gaat winnen? Laat ons wat genieten van de ontwetenheid, van de mogelijkheid dat er iets te doen zal zijn aan Vingegaard ipv nu al de handdoek in de ring te gooien.