Voorjaar 2024

Remco absurd dom aant koersen eigenlijk, decathlon doet niks en plapp doet niks. Ga die mannen eens aanspreken

Die zouden gewoon nee knikken hoor. Plapp vind ik ergens raar dat die niet rijdt (al lijkt die nu ook niet comfortabel af te dalen), want die verliest zo gegarandeerd gewoon plaatsen in het uiteindelijke eindklassement. Die anderen? Die staan toch al vrij ver, dat die wat pokeren is niet onlogisch.

Ik zie Skjelmose aan het einde misschien nog wel wat pokeren. Die gaat door de slechte TTT dat eindklassement toch niet meer winnen (en ook niet dichtbij komen waarschijnlijk), dan maar vol voor de rit lijkt me.

Dit is vooral een heel goede zaak voor Jorgensen, McNulty gaat niet mee kunnen dit weekend als de trend zich doorzet.

EDIT: nui wel meer volk aan het achtervolgen.

Die andere mannen konden duidelijk niets. Remco kon niet veel anders en was ook niet sterk genoeg om zelf weg te rijden, anders had hij het wel gedaan.

Evenepoel zat op kop van die groep en was mee aan het rijden met Skjelmosse in de achtervolging. Enkele beelden later is Skjelmosse plots weg met McNulty. Heeft zich dus weer laten ringeloren in een afdaling :(
Evenepoel zat op kop en op het moment dat hij voor overname vraagt demareert skjelmosse net voor een stijl stuk. De rest reed gewoon op zijn wiel. Hij is ondertussen gewoon één van de betere dalers.

Van wilder had hier toch nog moeten bijzitten?

Rev ook wat bang dat Roglic te veel profiteerde precies, maar die is ook gewoon niet top.

Nu wel wat vlakker wat het makkelijker maakt om wat temp te maken. Bernal en Plapp komen ook nu meedraaine.

Mag ik het teleurstellend vinden dat Van Wilder hier niet meer bij zit?

Remco was daar eergisteren wel lovend over maar als ik de review van Laterne Rouge bekeek valt het toch inderdaad op dat het alles behalve op een lint hing toen Van Wilder op kop reed op die slotklim.

Nu is Parijs-Nice vaak wel een bijzonder koerske. Ook in die slotrit hebben we vaak al zotte dingen gezien met gasten die er plots compleet doorzakken etc...

Liet? Onderschat zo'n Sklejmose niet zeker op zo'n steile korte pukkeltjes. (2e in Hoei vorig jaar)
Hij zit daar natuurlijk wel ostentatief rechtop naar rechts te kijken... maar als Skjellmose daar van achteruit op snelheid weg sprint op zo'n knikje spring daar dan idd maar eens op als je vooraan rijdt...

Blijven toch terrein verliezen. Kan wel eens zijn dat Jorgensen hier Paris Nice aan het winnen is. En dan slaagt Visma er toch weer in, ook als ze niet per se de beste in koers hebben. Het is nog vroeg natuurlijk.

Misschien wel goed voor de koers. Een Remco gaat vol moeten aanvallen dit weekend. Roglic ook natuurlijk, maar denk eigenlijk dat die al te ver staat.

Blijven toch terrein verliezen. Kan wel eens zijn dat Jorgensen hier Paris Nice aan het winnen is. En dan slaagt Visma er toch weer in, ook als ze niet per se de beste in koers hebben. Het is nog vroeg natuurlijk.
Jorgenson & McNulty rijden gewoon vol natuurlijk. Trekken die zich dat aan dat Skjellmose sevens een paar boni's en die rit pakt...

Jorgenson & McNulty rijden gewoon vol natuurlijk. Trekken die zich dat aan dat Skjellmose sevens een paar boni's en die rit pakt...

Zeker, begrijpelijk. En McNulty is niet absolute top bergop, maar in het tijdrijden natuurlijk wel.

Ik kijk al uit naar de reactie van Evenepoel na de wedstrijd :biglaugh:

Misschien wel goed voor de koers. Een Remco gaat vol moeten aanvallen dit weekend. Roglic ook natuurlijk, maar denk eigenlijk dat die al te ver staat.
En Roglic lijkt voorlopig toch (nog) niet echt zo goed eigenlijk...

Als je Evenepoel ziet wegrijden van de rest dan heeft hij zich echt wel laten ringeloren op dat moment dat Skjelmosse wegreed. Moet altijd meespringen daar

Terug
Bovenaan