Voorjaar 2024

Dan maar eens een paar duizend euro op VdP zetten voor zondag he. Beter dan de huidige rentevoeten.

Als ik De Lie was zou ik toch eens terug kijken om niet mee te doen zondag. Er is toch serieus wat concurentie uitgeschakeld.

Pfff wat een miserie. De goesting om te kijken de komende weken is toch serieus verminderd. Jammer want ik wou graag zien hoe ze het VDP lastig konden maken.

Als je Wout zijn poses na de val bekijkt dan lijkt het nog wel plausibel dat er geen breuken zijn. Steunt duidelijk op beide armen, dus daar zal geen breuk zijn. Beide benen zijn ook nog beweegbaar.

Natuurlijk ga je met zo'n zware schaafwonden zondag ook geen rol van betekenis spelen als je al kan mee doen.

Screenshot 2024-03-27 at 15.29.15.png

Screenshot 2024-03-27 at 15.29.31.png

Als je Wout zijn poses na de val bekijkt dan lijkt het nog wel plausibel dat er geen breuken zijn. Steunt duidelijk op beide armen, dus daar zal geen breuk zijn. Beide benen zijn ook nog beweegbaar.

Natuurlijk ga je met zo'n zware schaafwonden zondag ook geen rol van betekenis spelen als je al kan mee doen.

Bekijk bijlage 28309

Bekijk bijlage 28310

Mja da's gedaan voor zondag hé, zelfs als er geen breuken zijn. Enige wat je misschien kunt hopen is dat hij PR haalt, maar in welke vorm gaat dat zijn?

Oei ik kan niet kijken maar precies serieuze val geweest dan met wat toppers?

Wat is het verdict?

Zou doodjammer zijn moest een Van Aert, Pedersen, ... gehavend zijn of niet kunnen rijden zondag... .

Bekijk bijlage 28309

Bekijk bijlage 28310
Ziet er me geen gebroken sleutelbeen uit op het eerste zicht, want dan kan je niet meer op uw armen steunen, zijn ribben zullen wel een zware slag gehad hebben. Hopelijk enkel schaafwonden hé.

Oei ik kan niet kijken maar precies serieuze val geweest dan met wat toppers?

Wat is het verdict?

Zou doodjammer zijn moest een Van Aert, Pedersen, ... gehavend zijn of niet kunnen rijden zondag... .
Pedersen lijkt oke. Van Aert, Stuyven, Girmay, en nog wat andere hoogst waarschijnlijk game over voor het klassieke seizoen.

Terug
Bovenaan