SomeDude
Banned
Wat is dat dan, een loopwedstrijd?We gaan nu toch geen veldrit vergelijken met een wielerwedstrijd hoop ik.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is dat dan, een loopwedstrijd?We gaan nu toch geen veldrit vergelijken met een wielerwedstrijd hoop ik.
Williams heeft zich kunnen sparen natuurlijk.Had veel moeite met de demarrage van Williams.
Niet zwaar genoeg misschien maar dan nog.
Die foute tijden doorgeven 'voor de spanning', nog nooit meegemaakt zoiets. En dat is dan professioneel commentator... Belachelijk.Wat erger ik mij toch dood aan Vannieuwkerke. Verschrikkelijke commentator.
Overdrijft de pers nu niet ferm met dat "Meesterwerk van Lidl". Het is toch gewoon "dom" gereden van VDP? Milan vooruit sturen is "slim" enkel alleen omdat VDP er "dom" op reageert. Als die gewoon wacht op het peloton en die het vuile werk laten opknappen en dan op de Kemmel er een lap opgeeft maakt hij alvast meer kans op winst.
Dat hij na de Kemmel doorrijd met Pedersen is niet meer dan normaal voor iemand met zijn statuut en ook gewoon omdat hij niet kansloos is natuurlijk. Maar dat hij alleen blijft rijden achter Milan ipv wachten op versterking uit de achtergrond is gewoon "dom".
Pers trekt nogal gauw de "genialiteit kaart" ipv de "domme kaart". Beetje zelfde als het Granon verhaal daar was het ook vooral Pogacar die "dom" was ipv Jumbo die "slim" was.
Het verhaal wordt altijd geschreven van de kant van de overwinnaar hé... (tenzij er een Belg verliest van een buitenlander)Overdrijft de pers nu niet ferm met dat "Meesterwerk van Lidl". Het is toch gewoon "dom" gereden van VDP? Milan vooruit sturen is "slim" enkel alleen omdat VDP er "dom" op reageert. Als die gewoon wacht op het peloton en die het vuile werk laten opknappen en dan op de Kemmel er een lap opgeeft maakt hij alvast meer kans op winst.
Dat hij na de Kemmel doorrijd met Pedersen is niet meer dan normaal voor iemand met zijn statuut en ook gewoon omdat hij niet kansloos is natuurlijk. Maar dat hij alleen blijft rijden achter Milan ipv wachten op versterking uit de achtergrond is gewoon "dom".
Pers trekt nogal gauw de "genialiteit kaart" ipv de "domme kaart". Beetje zelfde als het Granon verhaal daar was het ook vooral Pogacar die "dom" was ipv Jumbo die "slim" was.
Oei, fris ons geheugen eens op. Dat zit precies al te ver wegHet verhaal wordt altijd geschreven van de kant van de overwinnaar hé... (tenzij er een Belg verliest van een buitenlander)
Kijk naar Wollongong: grootste tactische blunder die ik de laatste 10 jaar gezien heb... daar werd ook niet over gesproken in de media. Men schrijft een heldenverhaal: hoe goed/sterk/slim was winnaar wel niet??? Het falen van de verliezer daar wordt niet over gesproken want dat reduceerd de heroiek aan de kant van de winnaar...

1 van dé topfavorieten rijdt weg in een grote groep met hooguit een paar outsiders en alle landen stonden erbij en keken ernaar en dachten:Oei, fris ons geheugen eens op. Dat zit precies al te ver weg![]()
1 van dé topfavorieten rijdt weg in een grote groep met hooguit een paar outsiders en alle landen stonden erbij en keken ernaar en dachten:
![]()
(Geen idee waarom dat als eerste in mijn hoofd kwam...)Dat is nu toch niet moeilijk. Remco rijdt Landa in een deftige tijdrit op een paar minuten in een ronde. In de bergen minstens evenwaardig.Landa 2e.
Wie is er kopman bij Quickstep? Remco of Landa?
Moeilijke afweging voor het rondewerk.
De Lie zijn voorjaar zit er al op. Zichzelf te veel druk opgelegd?
Zeker. En dan mag hij nog blij zijn dat we momenteel niet te klagen hebben qua Belgische renners of er stond nog meer druk op.Zonde, ik denk dat de externe druk toch ook niet onderschat mag worden. De fans en pers lopen graag voor op de feiten…