Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij de beloften van Lotto gereden, daar wel wat laten zien en laatste 2 jaar bij Bingoal er wat doorgekomen. Dit soort sprints zijn zijn ding, maar dit is wel een grote verrassing wel ja.
Asgreen verdient deze pech wel echt niet.
Die reed nog een gat dicht op einde terwijl zijn ploegmaat daar zat? VreemdWat zat Hofstetter 2 tanden te groot aan't sprinten zeg![]()
Mozzato zat ook heel de laatste 35km naar de kopgroep met ploegmaat Biermans toe te rijdenDie reed nog een gat dicht op einde terwijl zijn ploegmaat daar zat? Vreemd
Bizarre tacktiek, mozzato zat ook te rijden op een bepaald momentMozzato zat ook heel de laatste 35km naar de kopgroep met ploegmaat Biermans toe te rijden
Punten sprokkelen zeker.

All due respect maar wat zit Asgreen hier Le Samyn te rijden als RvV winnaar eigenlijk?godver Asgreen toch wat voor pech heeft die al allemaal meegemaakt de voorbije 2 jaar, achterwiel aantikken en paf op zijn gezicht
Geen idee wie die Menten is toch al 26 jaar maar ferm sprintje
All due respect maar wat zit Asgreen hier Le Samyn te rijden als RvV winnaar eigenlijk?
Zo´n onnozel koerske... over zo´n baantjes... in deze periode... tussen een stelletje ongeregeld dat hier dé kans ziet om eens dicht te eindigen.
En wat is Campenaerts toch een domme coureur. Hoe dikwijls heeft die in de laatste 30km nu met zijn smoel pal in de wind gereden? 2 laten rijden en dan 20-30s in 3de positie met 2 man in het wiel het gat dicht rijden... waanzin. Op die manier kan je alleen een koers winnen als je véél beter bent dan de rest en hij is gewoon niet eens beste man in koers.
All due respect maar wat zit Asgreen hier Le Samyn te rijden als RvV winnaar eigenlijk?
Zo´n onnozel koerske... over zo´n baantjes... in deze periode... tussen een stelletje ongeregeld dat hier dé kans ziet om eens dicht te eindigen.

En wat is Campenaerts toch een domme coureur. Hoe dikwijls heeft die in de laatste 30km nu met zijn smoel pal in de wind gereden? 2 laten rijden en dan 20-30s in 3de positie met 2 man in het wiel het gat dicht rijden... waanzin. Op die manier kan je alleen een koers winnen als je véél beter bent dan de rest en hij is gewoon niet eens beste man in koers.
Maar ik heb niks tegen Campenaerts op zich tbh... ook die uitspraten tot daaraantoe nog. Das ook zijn manier van exposure en daar is niks mis mee. Zolang de sponsor maar in beeld komt.Laat ons nu toch ook niet doen alsof hij na Vlaanderen nog zoveel zotte koersen gereden heeft eh
Doen alsof “ik heb wel de ronde gewonnen eh gasten, ik rij enkel maar topkoersen” opgaat voor hem is wel kort door de bocht
Le Samyn is dan wel een 1.1 koers maar is toch wel een koers die wat punten oplevert en niet zomaar een simpele flutkoers is.
Schrik ja daar nog van?
Zo hoog van de toren blazen over zijn vorm en dan grandioos door de mand vallen en op de typische campenaerts manier koersen is gewoon hetgeen je kan verwachten.
Hij zal het nooit leren denk ik. Als hij zo verder blijft doen dan zal hij herinnerd worden als die freak die is alles op het uurrecord heeft gezet wat verslagen werd die direct verbeterd werd door iemand die er goesting in had en wel een toptijdrijder was.
En vooral als de man met de grappige YouTube filmpjes, de snor en de prestaties die onbestaande zijn gebleven.
In het openingsweekend was Fedorov hun beste man op plaatsen 85 (OHN) en 83 (KBK).Als je de Astana ploeg overloopt, dat is toch écht armoe troef. Dat ze daar Cavendish "moeten" binnenhalen zegt toch veel.
Lutsenko, heel goeie coureur maar het kan vriezen en dooien
LL Sanchez, wordt 40 dit jaar
Battistella, goeie jongere maar nog geen topper
Bol, de laatste jaren toch niet meer het niveau getoond van de Tour 2020
En dan ben ik eigenlijk door hun betere renners heen
Of Moscon moet uit de doden opstaan.
Team Jayco is trouwens ook niet veel beter. Best dat ze nog Yates , Groenewegen en Matthews hebben. In Stybar geloof ik niet echt meer en van Durbridge zal het ook niet meer komen
Maar ik heb niks tegen Campenaerts op zich tbh... ook die uitspraten tot daaraantoe nog. Das ook zijn manier van exposure en daar is niks mis mee. Zolang de sponsor maar in beeld komt.
Maar ik begrijp gewoon niet hoe je zo dom kan koersen. Te vaak, te veel... eigenlijk een beetje hetgeen wat ik bv Van Aert ook véél te vaak zie doen in een koers, met dat verschil dat Van Aert intrinsiek gewoon regelmatig wel de beste renner in koers is en dat half compenseert.
Sommige renners lijken niet te begrijpen dat je moet zorgen dat de rest ook af ziet als jij afziet. Niet dat je nooit eens moet rijden maar je moet geen 30sec vol op kop gaan rijden van een groep van 30man. Demareer dan en rij DAN door... dan rijden er op zen minst nog 4 of 5 met hun neus in de wind en rijdt je mss met paar weg. Je moet echt die laatste 30km eens opnieuw bekijken en dan Campenaerts eens vergelijken met Stuyven of De Bondt bv... wereld van verschil.
Ik geloof dat Campenaerts zo´n Le Samyn kan winnen intrinsiek, maar dan moet hij veel verstandiger leren koersen.
Binnen het management zijn daar de laatste jaren toch een paar vreemde dingen gebeurt. Eerst Vinokourov weg om dan later terug te keren , renners die te laat werden betaald , de cosponsor die de ploeg verliet en dan zat die belgische vrouw daar ook nog eventjes als ceo.Astana heeft niets hé. Lutsenko die soms eens heel goed is, een talent met Battistella (zowat de enige die ik zou willen hebben in mijn ploeg) en Cav die nog eens gaat proberen om een Tour etappe te winnen (maar buiten de exposure levert dat uiteindelijk weinig op).
Gewoon WT onwaardig. Ze hadden die hun licentie eigenlijk nooit mogen geven, ook al hadden ze genoeg punten. Als er meer ploegen WT willen zijn dan er licenties zijn, moet je ook heel streng zijn op andere dingen en op die vlakken (ethisch en vooral financieel) doet Astana het gewoon al heel lang niet goed.
Niet te geloven, kwam knetter wetende dat er 3 van de 5 in mijn Sporza wielerploeg zatenWat is die kopgroep aan het doen in Samyn? Ongelofelijk dit?