Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rijdt Ewan die ook?Ik kijk nu al uit naar De Lie in MSR.
Ik heb er geen problemen mee maar toch zijn er veel mensen met dubbele meningen.Ik moet wel zeggen, ik ben echt geen fan van zo'n dominante ploegen. QS 2018 (ergens daar rond) vond ik ook maar niets eerlijk gezegd. Wordt snel saai. Nu dat is persoonlijk natuurlijk, sommigen vinden dat schitterend om te zien. Hopelijk kunnen VdP, Pogacar en misschien ook Alaphilippe in de grotere koersen hier wat aan doen.
Ik hoop dat Lotto nu snapt dat ze alles op De Lie mogen zetten voor de rest van het voorjaar , en niet zo van die fake 2de man (bv Campenaerts) die zogezegd voor gevaar kan zorgen.
k heb er geen problemen mee maar toch zijn er veel mensen met dubbele meningen.
Iedereen vond team Sky in de jaren 10' tijdperk onmogelijk / gekocht renners/...
Iedereen was tegen een te sterk sky , nu er enkele goeie Belgen zijn, bij Jumbo in die ploeg weinig kritiek.
QS heeft officieel zelfde budget als Jumbo.![]()
Had hij vandaag een betere ploeg gehad dan had hij kunnen sprinten voor de winst en had hij gewonnen.
Nog niet, zou kunnen. Maar ik geloof wel absoluut dat die de Ronde kan winnen ooit, wat een motor zit daar in in die kerel seg. T beste wat we in enige tijd gehad hebben van jeugd in dit soort koersen.Ik begin meer en meer te denken dat De Lie houden lastiger en lastiger gaat worden.
Hij is hun beste renner en hij is 20 jaar. Had hij vandaag een betere ploeg gehad dan had hij kunnen sprinten voor de winst en had hij gewonnen.
De ronde gaat niks voor hem zijn natuurlijk. We moeten ook realistisch zijn.
Maar alle koersen van een niveau lager? Niet twijfelen!
Campenaerts zelfs maar vernoemen is een aanfluiting.
Bedoel je dit jaar de ronde dan? (Dat klopt natuurlijk)Ik begin meer en meer te denken dat De Lie houden lastiger en lastiger gaat worden.
Hij is hun beste renner en hij is 20 jaar. Had hij vandaag een betere ploeg gehad dan had hij kunnen sprinten voor de winst en had hij gewonnen.
De ronde gaat niks voor hem zijn natuurlijk. We moeten ook realistisch zijn.
Maar alle koersen van een niveau lager? Niet twijfelen!
Campenaerts zelfs maar vernoemen is een aanfluiting.

De koers is meer dan alleen maar de achtervolging en de laatste 30km.Bij welke ploeg had hij vandaag kunnen sprinten voor winst?
Van Baarle was gewoon véél sterker dan de rest. Zet nog 3 ploegmaten in die achtervolgende groep en ze pakken die nog niet.
Ja dit jaar natuurlijk.Bedoel je dit jaar de ronde dan? (Dat klopt natuurlijk)
Want naar de toekomst toe is dat toch een absolute topfavoriet voor de rvv. (En PR)
Geef hem nog een jaar of 3-4!

De koers is meer dan alleen maar de achtervolging en de laatste 30km.
Met een betere ploeg en een kopman zoals een De Lie bouw je een tactiek op navenant. Dan ga je niet wachten tot Van Baarle wegrijdt maar probeer je zelf weg te rijden of een ontsnapping op poten te zetten.
Bij Lotto hebben ze enkel maar de renners om aan te klampen en vanaf dat het wat zwaar wordt flikkeren Frison en Van Moer eraf.
Bij een ineos om nu maar een ploeg te noemen had hij alvast meer kans gemaakt.
Wanneer was dat? Net voor de muur? Toen werd er toch vollenbak gereden in peloton. Lotto of niet, dat peloton ging vol. Jumbo is gewoon 10x zo sterk dan eender welke andere ploeg in dit peloton. En bij Jumbo is niet echt plaats voor hem zolang Van Aert daar rijdt.En @hier vlakboven, ze hebben op 10 seconden gehangen, als je daar dan drie lotto's kan laten rijden dan rijden ze dat volgens mij toch echt wel dicht. Los van t feit dat Van Baarle sterk was uiteraard.
De Lie vergeten in m'n ploeg te zetten manmanman

"Vergeten". Gewoon geen vertrouwen in hem. Moest ie teleurgesteld hebben vandaag, was je vast komen pochen dat je hem niet in je ploeg hebtDe Lie vergeten in m'n ploeg te zetten manmanman

"Vergeten". Gewoon geen vertrouwen in hem. Moest ie teleurgesteld hebben vandaag, was je vast komen pochen dat je hem niet in je ploeg hebt![]()