Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze rijden toch en maken koers? Daar vind ik niks mis aan. Quick-Step heeft jaren zo gereden in het voorjaar.Geen fan van dit Jumbo Visma![]()
Dit dacht ik ook eerst, maar Van Baarle leek wel echt een klasse apart. Een goede Campenaerts had denk ik niets veranderd vandaag.
Dwars door Vlaanderen vorig jaar met zijn truc om in de afdalingen aan te vallen. Geen fan van Campenaerts, een beetje een overschatte renner heb ik het gevoel. Vermeersch viel ook bleek uit vandaag. Een vroege vluchter overleeft langer dan hij. Lotto heeft maar één afwerker en dat is De Lie.Ik zei het een beetje hyperbolish en ook als een steekje richting Campenaerts die toch wel heel veel zelfvertrouwen had voor de wedstrijd. Weet niet of het een rolletje is die hij speelde of hij echt zo goed dacht te zijn. Was vorig jaar goed in de Omloop maar heeft toch nog nooit prestaties geleverd om zomaar even een favorieten rol te kunnen opeisen.
Ik zei het een beetje hyperbolish en ook als een steekje richting Campenaerts die toch wel heel veel zelfvertrouwen had voor de wedstrijd. Weet niet of het een rolletje is die hij speelde of hij echt zo goed dacht te zijn. Was vorig jaar goed in de Omloop maar heeft toch nog nooit prestaties geleverd om zomaar even een favorieten rol te kunnen opeisen.
Wat zitten ze nu in die studio te doen alsof dit uniek en ongezien is hoe Jumbo Vista hier vandaag koerst…? Van Grambergen zeveraar… Mapei/Quickstep heeft de klassiekers zo 20 jaar gedomineerd
Zowel Soudal Quick-Step en alpacin dequeninck verdacht afwezig vandaag, dat waren nu wel 2 ploegen waar ik veel meer van had verwacht.
Bij QS zal het er niet op beteren voor de voorjaars klassiekers natuurlijk. Patje had al spijt van de contractverleningen van Asgreen en Alaphil. Dus daar zal men vooral de ploeg rond Remco willen versterken.
Gewoon te weinig kwaliteit voor deze zware wedstrijd vandaag doordat Asgreen/Alphaphillipe en mvdp er niet bij waren.Zowel Soudal Quick-Step en alpacin dequeninck verdacht afwezig vandaag, dat waren nu wel 2 ploegen waar ik veel meer van had verwacht.
Jumbo doet het op meerdere fronten toch wel verschilQS was nog een stukje "erger" dan Jumbo inderdaad (veel langer dominant), al is Jumbo wel op weg om zo te worden.
QS heeft officieel zelfde budget als Jumbo.Inderdaad, QS heeft niet het budget van Jumbo, UAE en Ineos, er moeten daar keuzes gemaakt worden en met Remco is die keuze heel makkelijk. Je klassiekerploeg gaat daar altijd onder lijden natuurlijk. Met Alaphilippe zal het beter zijn, maar zolang Remco de Tour kan winnen in de toekomst zal het wat betreft de grote klassiekers moeilijk blijven denk ik. Tenzij er ergens véél meer budget wordt gevonden natuurlijk.